Archief - Beta-site AB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chalk

Legacy Member
Ik vind het alleszins beter ogen.
Bij de huidige slaat alles direct in het oog en gaat mijn oog heel de pagina af, maar heb ik niets echt gezien.
Bij deze beta versie ga ik systematisch de site af.
Wel is deze minder vrolijk, opgewekt. (er ontbreekt een beetje een felle kleur)
Bij de huidige daarentegen is er iets te veel felle kleur :p

De "AB loopt warm voor" vind ik veel beter als de AB selectie.
Ik vind het in het algemeen dus beter, maar echt veel kan ik niet zeggen omdat ik niet zo een pro ben.

Iets meer kleur geven zou ik proberen maar waar? Het witte vind ik goed. Het is vooral dat donkere dat me een beetje stoort..

frenzal

Legacy Member
Echt niks op aan te merken, denk dat dit de beste netlash site is die ik gezien tot nu toe. Ik merk een groot oog voor detail op deze site en de last.fm integratie is ook een zeer leuke toevoeging, wist niet dat het zo "open" was.

dendaak

Legacy Member
Het bovenste balkje (geel) leek mij der eerste seconden precies zoiets van "deze pop-up toestaan?"
Maar het is maar voor de beta fase dus no stress.


Mooie website! knap.

Lord Titan

Legacy Member
Ziet er heel goed uit zo, mooi verzorgd, duidelijk.

persoonlijk vind ik de home - concerten - projecten... balk mss wel wat te hoog
maar das maar een mening

nice work!

denk

Legacy Member
ik kwam op jouw site en meteen kwam in mij op: NETLOG - overduidelijk je inspiratie daar gehaald, maar het lijkt me meer dan enkel inspiratie eigenlijk.
Nuja, het deed me echt meteen aan netlog denken :)

ziet er goed nontheless goed uit :)

edit: de fotoshow doet me denken aan parool.nl - maar dit zal wel meer voorkomen, enkel daar nog maar gezien :p (is wel in flash daar)

Xtala

Legacy Member
Mooie site, maar persoonlijk vind ik het contrast tussen het grijs en het wit iets te groot (vooral aan de bovenkant)

Accordis

Legacy Member
aan mijn kritiek zal je nu waarschijnlijk niet zo veel hebben:

1 woord ... prachtig :niceone:

frenzal

Legacy Member
PHP:
Warning: Init::require_once(C:\www\library/../default_www/private/users/engine/classes/db.php) [init.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in C:\www\default_www\init.php on line 179

Fatal error: Init::require_once() [function.require]: Failed opening required 'C:\www\library/../default_www/private/users/engine/classes/db.php' (include_path='.;C:\xampp\php\pear\;C:\www\library;C:\www\library/../default_www') in C:\www\default_www\init.php on line 179

zal wat overbelast zijn geraakt?

netlash

Legacy Member
We waren even bezig een nieuwe versie te plaatsen; nu is er een mooiere 'wachtpagina' geplaatst.

Wolfr

Legacy Member
Nou, het doe me plezier dat het webdesignerspubliek ook tevreden is :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan