Hmm.. streng maar rechtvaardig is toch geen slechte deugd neem ik aan?
Lettertype Impact is cliché geworden. Je ziet het overal omdat het zo'n zware "impact" geeft en omdat het goed staat op affiches misschien. Maar ik denk dat er wel betere alternatieven te vinden zijn. Misschien zou het voor de titel nog werken, maar dan alleszins zeker niet voor de bijkomende praktische info.
Persoonlijk vind ik een staande affiche/poster beter dan een liggende, tenzij er een heel duidelijke reden is voor een liggende. Een argument hiervoor kan ik je moeilijk geven aangezien dit eerder een gevoel is. Maar daarbij komt dat grafische vormgeving vaak afgaat op het gevoel.
De fuif heet Radio Active. Ik denk dat je het radioactieve gevoel nog veel meer kunt versterken, dan enkel het zwart-gele. Misschien kun je ook groen, glowing stuff, tonnen/vaten, torens, machines,... gebruiken. Denk er eens over na. De sfeer zit nog niet helemaal juist.
Over het beeld (radioactieve embleem met druppels): druppels zijn beetje cliché geworden, maar in dit geval versta ik waarom je ze er aan toegevoegd heb...
De compositie zit een beetje scheef denk ik. Ik heb het gevoel dat alles ineens naar rechts gaat donderen. Dat komt o.a. ook door de liggende affiche en ook doordat je beeld rechtsonder afloopt.
Sponsors kun je best niet in van die vakjes steken. Ik weet het, ze zijn een doorn in het oog van de vormgever en 9/10 krijg je ze in ***resolutie, maar je kunt er niet omheen. Maak de witte achtergrond de kleur van de affiche-achtergrond en voer het contrast op zodat de zwarte letters uitkomen.