Archief - CHECK: AV filmpje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CEPTIFILE

Legacy Member
Voor AudioVisueel Ontwerpen moesten we een stationcall maken, een zender promontend filmpje dus, ik heb als zender een fictief 24-kanaal gewijd aan 'retro gamen' hier t filmpje (quicktime met mpeg4 codering ofzo, (+/- 9 mb)
Komt t over?

mn eerste av project gemaakt in finalcutpro, :love: apple dus :love:
wel echt uren en uren aanlopen monteren wat t korte filmpje niet zo uitstraald maar goed was mn opzet ook niet.. :unsure:

Filmpje

NfERnO

Legacy Member
Zieter best cool uit! :) Alleen, waarom valt het geluid ergens in't midden van het filmpje weg? :s

Lo_fi

Legacy Member
ah gisteren kon ik het nie zien (zal een verkeerde codec hebben thuis). Nu wel dus..
Ik vind het eerste deel echt wel leuk -lekker zenuwachtig en het gebruik van de beelden versterken dat ook.Tot halfweg denk je dat dit ergens gaat exploderen in een soort finale, maar dan stopt het, krijgen we een weinig boeiend stuk (close up met bril) en was ik m'n aandacht kwijt. Ik dacht even dat je een plotse moodswing wou maken maar je laat de soundtrack doorlopen dus het lijkt echt wel of je ergens naartoe aan het werken bent dat er dan uiteindelijk niet komt..

Coïtus interruptus-gevoel.

Thorens

Legacy Member
Helemaal akkoord met de commentaar van Lo_fi, niets aan toe te voegen.
Fijn nummer trouwens, Power Pill Pacman van Aphex Twin, toch? ;)

CEPTIFILE

Legacy Member
yup inderdaan powerpil van aphex ja :niceone:

kan me wel vinden in het commentaar,
muziek valt weg omdat er op 'start' --> pauze wordt gedrukt, heb voor heen zelfde kritiek van mn leraar gekregen dat t niet duidelijk was, hbe bij deze versie meer op de gamepad in gezoomd en het iets langzamer gemaakt maar blijkt helaas dus toch nog niet duidelijk.. :(

de anti climax heeft r mee te maken dat r in t korte filmpje ook een programma overzicht moet komen, via de bril dus. en dat ie dan zo abrupt eindigd heeft te maken met t feit dat de console wordt uitgeschakeld.
maar spijtig dat dit niet duidelijk genoeg is.. want tis natuurlijk neit echt de bedoeling dat ik mn filmpje moet verklaren ;)

maar bedankt voor replys, was bang dat ze uit gingen blijven :)

Lo_fi

Legacy Member
Met extra uitleg is het allemaal wel duidelijker idd..Eens je het weet van die pauzeknop valt het wel op z'n plaats (al waren er misschien toch nog andere mogelijkheden om dat duidelijk te maken). De bril snap ik als er daar een soort TMF-style, programma voor vanavond komt.

Ik had gewoon de indruk dat we een afgerond promo-filmpje zagen met een opbouw en climax maar het was een 'tussenfilmpje' zeg maar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan