BlisteringByte
Legacy Member
Naja,
kwas wa aant klooien..
heb deze 'wallpaper' gemaakt voor men liefje omda ze snowboard etc..
persoonlijk vind ik da 't nog deftig is,
behalve da ik die boarder ietskes beter had mogen uitknippen.. maja 't was al laat ?
boarder² heb 'k er nog iets bijgeplaatst..
enja kweenie vind ze allebei nog deftig, voorlopig staat de gewone boarder als wallpaper
naja,
laat keer hore wa ge er van vind
-----------------------
nu we toch bezig zijn en ik geen 2 threads wil maken,
heb hier nog iets gemaakt voor haar >
vind ik persoonlijk nog tamelijk deftig ^-^
naja laat keer horen he
[BOARDER]
[BOARDER²]
[ANN..]
jo jo
kwas wa aant klooien..
heb deze 'wallpaper' gemaakt voor men liefje omda ze snowboard etc..
persoonlijk vind ik da 't nog deftig is,
behalve da ik die boarder ietskes beter had mogen uitknippen.. maja 't was al laat ?
boarder² heb 'k er nog iets bijgeplaatst..
enja kweenie vind ze allebei nog deftig, voorlopig staat de gewone boarder als wallpaper

naja,
laat keer hore wa ge er van vind

-----------------------
nu we toch bezig zijn en ik geen 2 threads wil maken,
heb hier nog iets gemaakt voor haar >
vind ik persoonlijk nog tamelijk deftig ^-^
naja laat keer horen he

[BOARDER]
[BOARDER²]
[ANN..]
jo jo



echt é maar they do the job