Archief - CHECK: Demon WIP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeMoN

Legacy Member
t'Is nu al nen tijd geleden dak nog iets gepost heb dus efkes laten merken dak nog leef, k'ben tegenwoordig wa meer in 'digitaal' tekenen geïnteresseerd omda ge daar een pak meer mogelijkheden in hebt.. op papier wou ik altijd direct in balpen beginne mor in photoshop kunde gemakkelijker dinges aanpassen en fouten corrigeren enzo..
k'Ben nu ni bepaald actief nimer op dees vlak mor k'probeer meneige af en toe toch wa te forceren :p

Anway..

- Schetske van't lichaam, k'heb da ondertussen al helemaal veranderd mor dees was om een beeld te hebbe van wa ik wou doen.. houding blijft iig hetzelfde, alleen is em nu ietske breder en is z'n body armor en zwaard wa cooler.
* LINK: http://www.dem0n.be/temp/demon.jpg

- k'Heb te weinig geduld om het lichaam eerst tegoei te zien krijgen en k'ben dan al gelijk aan de detailkes van het hoofd begonne, ondertussen is hier ook al wa aan doorgewerkt.. k'zal em wa updaten alsik thuis kom.
* LINK: http://www.dem0n.be/temp/demon_full.jpg

Hope you like it, crits & comments mogen zoals gewoonlijk altijd :wtf:

Greetz x

dresse

Legacy Member
VET :)

das toch met wacom gedaan hoop ik? want als ge nog altijd met muis bezig zijt... ik zeg het u, pasop voor rsi :p

DeMoN

Legacy Member
dresse zei:
VET :)

das toch met wacom gedaan hoop ik? want als ge nog altijd met muis bezig zijt... ik zeg het u, pasop voor rsi :p
Hahaha nee k'heb nog steeds gene wacom, ma kan zijn dak binnenkort die van lunchbox overkoop ofzo.. we zien nog wel :p
k'Heb gene last van menne pols tenzij iemand RSI vermeldt, dan begint menne pols plots verdacht raar te voelen ^^

dresse

Legacy Member
OMG
nee serieus schaf u da zo snel mogelijk aan, tzou zonde zijn als ge u webdesignen moet opgeven voor zoiets stom.

snap zelfs ni hoe da ge da uit een muis krijgt :|

Holy Paladin

Legacy Member
kzou het nog rapper uit men muis dan uit men wacom krijgen :p
enfin, moest ek et kunne

Rhodariel

Legacy Member
OMG, I hate you DeMoN. Kon ik ook maar zo goe tekenen :(.

Ook wel mooi gedaan zonder wacom.

Reinhart

Legacy Member
Tis idd nie echt simpel om me ne wacom te leren tekenen, maar ik denk da ge da ne ne tijd wel gewoon word. En dat het dan zelfs veel gemakkelijker is met de wacom dan met een muis. Gezien een muis niet echt geschikt is voor dat soort werk. Anyway da ziet er vree goed uit DeMoN! :niceone:

friggelke

Legacy Member
ik ga mij peisk ook es een wacom kopen...

Ze hebben nu een nieuw. Een touchscreen tft met wacom ofzo 2500€ :D

Cederzo

Legacy Member
Mja ne wacom ziet er ni bepaald goed-in-de-hand-liggend uit imo.. maja

Als ge zo doorgaat met een muis zult ge binnenkort nog maar weinig goed in-de-hand-liggend vinden, dan hebt ge stuiptrekkingen :P Anyway, heel mooi resultaat, zeker als het van een muis komt. Ik raad u aan om Alias Sketchbook eens te downloaden, is nog een stuk makkelijker om te tekenen als in photoshop, imo.

dresse

Legacy Member
hoe kunt ge ne wacom nu ni "makkelijk in de hand liggend" vinden... is toch zelfde als met bic zoals ge gewoon zijt...
en dan hebt ge nog is het voordeel van drukgevoeligheid wat zeeer handig kan zijn soms :)

GMotha

Legacy Member
DeMoN zei:
- k'Heb te weinig geduld om het lichaam eerst tegoei te zien krijgen en k'ben dan al gelijk aan de detailkes van het hoofd begonne, ondertussen is hier ook al wa aan doorgewerkt.. k'zal em wa updaten alsik thuis kom.
Ik ken dat, ik heb een schetsboek vol kopkes met enkel een paar lijnen die't lichaam wat basic weergeven:p Hoofden zijn nu eenmaal plezanter.

Anyhow, ik vind het lichaam en pose van uw demon te menselijk. Ik heb meer't gevoel dat die een masker op heeft dan echt een demon is.
Gorilla-like verhoudingen zouden IMO beter passend zijn, grote zware armen en een kromme rug. Het lichaam zou ook breder mogen zijn, het hoofd lijkt al een zwaar geval op zich.
Ik vind het een prachtig kopke, maar het lichaam lijkt te 'slapkes':p

DeMoN

Legacy Member
DJ_Trash zei:
hoog shao khan gehalte :)
Hmm.. shao khan is te typisch om als voorbeeld te gebruiken als ik dit bekijk :)

GMotha zei:
Ik ken dat, ik heb een schetsboek vol kopkes met enkel een paar lijnen die't lichaam wat basic weergeven:p Hoofden zijn nu eenmaal plezanter.
whehe idd :p

GMotha zei:
Anyhow, ik vind het lichaam en pose van uw demon te menselijk. Ik heb meer't gevoel dat die een masker op heeft dan echt een demon is.
Gorilla-like verhoudingen zouden IMO beter passend zijn, grote zware armen en een kromme rug. Het lichaam zou ook breder mogen zijn, het hoofd lijkt al een zwaar geval op zich.
Ik vind het een prachtig kopke, maar het lichaam lijkt te 'slapkes':p
Ye volledig mee akkoord
Zoiets dan? : http://www.dem0n.be/temp/demon2.jpg
k'Wil em ni té duivels maken deze keer :)

Zeg euhm.. waarom kan ik mijne thread post nimer editen? Is da een recente aanpassing ofzo? :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan