dresse
Legacy Member
Haha, nu dachten jullie even dat ik het gemaakt had eh! 
mooi niet.
onderstaande mail kreeg ik vandaag in mijn inbox gespammed.
tis een beetje reclame, maar ik vind dat we de belgische animatoren/video-artiesten wel een beetje mogen steunen...
Kritiek geven mag altijd, ik zal wel zeggen dat em da hier moet komen lezen.
vind het persoonlijk wel knap gemaakt.

mooi niet.
onderstaande mail kreeg ik vandaag in mijn inbox gespammed.
tis een beetje reclame, maar ik vind dat we de belgische animatoren/video-artiesten wel een beetje mogen steunen...
Kritiek geven mag altijd, ik zal wel zeggen dat em da hier moet komen lezen.
vind het persoonlijk wel knap gemaakt.
Dag iedereen,
Ik doe mee met een videoclip wedstrijd van Radiohead. De bedoeling is om een storyboard of animatie te maken van minstens 1 minuut, om te illustreren hoe jou videoclip er zou uitzien. Alle filmpjes worden online gezet, en het publiek kiest 10 finalisten. Uit de top 10 kiest Radiohead de winnaar, die 10 000 dollar krijgt om een volledige videoclip te maken voor een nummer van hun laatste cd.
Ik heb me de laatste 14 dagen opgesloten, en het resultaat ervan staat gratis en voor niks online !
http://www.aniboom.com/Player.aspx?v=207349
De andere kandidaten hun filmpjes staan al 3 weken online, dus ik heb een serieuze achterstand. Ik zou het appreciëren als jullie dit filmpje naar zoveel mogelijk mensen sturen. Deze zondag loopt de stemronde al af, dus er is haast bijKijkers levert me al iets op, maar het beste zijn stemmen, daar moet je een account voor aanmaken. Ik weet dat dit niet echt leuk is maar het is 2 minuten werk en je doet me er veel plezier mee.
Laat me weten wat je ervan vindt,
Groeten,
Filip
PS : Het is niet echt geschikt voor de allerkleinsten![]()