Jixop
Legacy Member
Ne maat van mijn heeft derjust mijn advies gevraagd over twee ontwerpen voor een flyer.
Nu ik vind ze allebei goed maar ze moeten uitgewerkt worden.
voor de duidelijkheid: Feestje heet "Da's een fête!" denk ik toch want hij wist het psies nog ni zo goed.
Flyer 1
voor de duidelijkheid: dit is enkel voorkant en zwarte lijn is dus geen scheiding voor/achter. Ik vind die goe kwa achtergrond enzo, en opstelling, maar er mist iets.
Flyer 2
dees vindek slogan wa beter, en is ook duidelijker maar nog veel te simpel, (het moet uitgewerkt worden.)
Hebben jullie tips voor hem?
Nu ik vind ze allebei goed maar ze moeten uitgewerkt worden.
voor de duidelijkheid: Feestje heet "Da's een fête!" denk ik toch want hij wist het psies nog ni zo goed.

Flyer 1
voor de duidelijkheid: dit is enkel voorkant en zwarte lijn is dus geen scheiding voor/achter. Ik vind die goe kwa achtergrond enzo, en opstelling, maar er mist iets.
Flyer 2
dees vindek slogan wa beter, en is ook duidelijker maar nog veel te simpel, (het moet uitgewerkt worden.)
Hebben jullie tips voor hem?



