Archief - CHECK: foto's en enkele wallpapers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bram

Legacy Member
Haw, ik vroeg me af of mensen die even tijd hebben eens de moeite zouden willen nemen om een kijkje te nemen in m'n deviantart gallery en even te beoordelen wat jullie zien... Het gaat voornamelijk over de foto's en de latere wallpapers... Kzal hier nog even wat directe links zetten:

Foto's:
Gelieve vooral op compositie enzo te letten en tips te geven, ik ben een amateur met een (vind ik) minder waardige camera, maar ik maak wel graag foto's, dus als ge tips hebt, bring em on.
Feeling Blue
Snow Logs
David

Enkele wallpapers:

Gallery van gesubmitte wallpapers, de een al beter dan de andere

Voorts ben ik op zoek naar een 3d model van een lego peetje (cinema 4d of 3dsm) kzou graag een wallie willen maken met als thema "de multiculturele samenleving" ma m'n modelling skillzz (yeah, i sih teh 1337) zijn nog nie echt noemenswaardig te noemen... Moest iemand weten waar dak da toevallig zou kunne vinde ofzo... (ja ik heb al google gebruikt)

Thx in advance

edit: nen comment op dA zelf is natuurlijk ook altijd welkom :D

Belgianbonzai

Legacy Member
SveltestSword zei:
Voorts ben ik op zoek naar een 3d model van een lego peetje (cinema 4d of 3dsm) kzou graag een wallie willen maken met als thema "de multiculturele samenleving" ma m'n modelling skillzz (yeah, i sih teh 1337) zijn nog nie echt noemenswaardig te noemen... Moest iemand weten waar dak da toevallig zou kunne vinde ofzo... (ja ik heb al google gebruikt)

turbosquid

orez

Legacy Member
niet echt, behalve het feit, dat fotografie ni afhangt van de gebruikte camera ... :p dat is een enorm flauw excuus, met minderwaardig materiaal kan je ook heel mooie foto's maken. tis vooral op compositie da het hem zit. En het feit dat mensen uw werk ni echt becommentarieren (waaronder ikzelf) is omdat ik te lui ben om constant op DeviantArt te gaan surfen... Maak zelf een voorstelling van je werk.

Bram

Legacy Member
orez zei:
niet echt, behalve het feit, dat fotografie ni afhangt van de gebruikte camera ... :p dat is een enorm flauw excuus, met minderwaardig materiaal kan je ook heel mooie foto's maken. tis vooral op compositie da het hem zit. En het feit dat mensen uw werk ni echt becommentarieren (waaronder ikzelf) is omdat ik te lui ben om constant op DeviantArt te gaan surfen... Maak zelf een voorstelling van je werk.
Ik probeer mij niet weg te steken achter m'n camera... Kvin het gewoon spijtig da m'n images op full size soms nogal wazig worden... Nuja...

En wa bedoelt ge mee een eigen voorstelling? portfolio ofzow?

AcIdR3IgN

Legacy Member
nja die fotos vind ik persoonlijk niks zeggen.. ik vond die foto van david daar met de zon wel sjiek..

Fatalix

Legacy Member
Got to admit..die wallpapers zijn echt te nice.

*wallpapered
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan