Deguchi
Legacy Member
Ben wel zo zelf geen kunstenaar, eerder toevallige forumganger, maar soit mijn mening:
Eerst en vooral even zeggen dat ik ze beide wel zeer knap vind, maar mijn voorkeur toch uitgaat naar de blauwe versie. Bij de groene versie is de tekst ahzo rechts vanonder gewoon niet leesbaar :/ Qua compositie en afbeeldingen zijn ze echter beide wel dik in orde imo
Zou het mogelijk zijn om een afbeelding te tonen van de affiche die het wel gehaald heeft? Ben er een beetje benieuwd achter...
Eerst en vooral even zeggen dat ik ze beide wel zeer knap vind, maar mijn voorkeur toch uitgaat naar de blauwe versie. Bij de groene versie is de tekst ahzo rechts vanonder gewoon niet leesbaar :/ Qua compositie en afbeeldingen zijn ze echter beide wel dik in orde imo

Zou het mogelijk zijn om een afbeelding te tonen van de affiche die het wel gehaald heeft? Ben er een beetje benieuwd achter...


