Archief - CHECK: magirus Logo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeBuGGeR

Legacy Member
kwist niet dat het oude ook onder de noemer logo viel? :D
tis een heeeeeeeeeeeele verbetering dat wel :p

maar kvind het logo persoonlijk niet zo mooi :) iets te druk mss.
maar dit terzijde knap werk (y)

TiB0

Legacy Member
ik vind het best wel knap, mooie kleuren.
enkel hoe het oog (of is het een v****a?) horizontaal in 2 delen is verdeeld vind ik niet zo mooi, niet nodig vind ik. (heeft ook niets met vision te maken)

Xavez

Legacy Member
Ik vind het vooral jammer da het niets meer met het oude "logo" te maken heeft, hoe "slecht dat ook was... Nu is er een complete breuk :). Ik zou het persoonlijk anders gedaan hebben, maar 't is een keuze!

Het logo zelf dan: heel maximaal met veel kleuren en vormen. Vind ik best wel knap, opvallend en herkenbaar! De kerning van je font zit volgens mij wel nog niet optimaal (ofwel beeld ik me dat in? I<>R<><>U?) En misschien kan je de oogcontouren nog iets dikker maken... Maar het is in elk geval wel knap werk vind ik! Mooi!

@TiBo: V? (link) :p

tomh

Legacy Member
Thanks voor comments :)

Ja over die 'pijltjes' die vanuit de hoek van het oog gaan naar de pupil/diafragma was ik ook nog nie echt zeker, khad er mss de andere 'gewone' versie bij gezet.

Xavez, wa bedoel je met de kerning van de font? kzie niet echt wat je bedoelde.
en ja met da ander logo, kon je nie echt iets mee doen vond ik, alleen mss het lettertype, ma dat vond ik te lelijk :p mja da is dan persoonlijke smaak enzo.

btw, nice site die je daar hebt.. :D

Timooo

Legacy Member
Ik vraag me serieus af hoe dat oude 'logo' ooit geïncorporeerd zou kunnen worden in een nieuw, stylish logo. Nee, het nieuwe logo vind ik zeer knap en dan vooral de versie met de tekst ernaast. Als die tekst er onder staat, bij bolle vormen vind ik dat meestal niet zo mooi staan.

Bigbuddha

Legacy Member
Mooi logo.

Klein puntje van kritiek is misschien dat het oog op zich wat te gedetaileerd is nog, zeker tov je tekst. Die lekker strak en bold is.

Zou ik zelf iets meer styleren.

Floyd

Legacy Member
Ik vind de vormen en kleuren in de iris eigenlijk veel te rommelig. De kleuren vind ik ook niet zo mooi.
Voor de rest is de vormgeving van het oog wel knap, de typo vind ik wel ok.

vincentvc

Legacy Member
Typo is idd geslaagd, maar het oog vind ik niet zo goed imo.
Lijn in het midden lijkt mij overbodig. Zou enkel witte pupil houden en straaltjes er rond weglaten, dan lijkt me echt wel een vet logo. :)

tomh

Legacy Member
die twirls wa erond zijn ga ik zeker nie wegdoen, om het diafragma 'effect' erin te houden.
anders heeft het niks met film/foto te maken.. wat ook niet direct hoeft ofzo..
die lijn ga ik wss wel wegdoen
ma thanks voor comments
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan