eddie
Legacy Member
Mijn zus heeft een paar maanden geleden mee gedaan aan een ontwerpwedstrijd voor het kledingmerk Only en is bij de 5 finalisten geraakt, nu vraag ik vreindelijk of jullie eens op haar willen stemmen zodat haar ontwerp in de winkels wordt verkocht.
Je zou haar erg blij maken.
Ze heet Ellen Aerts en ja kan via deze link op haar stemmen : http://www.exit-tv.be/nieuws/default.asp?id=463
Let wel op : je moet even registreren, kleine moeite maar deze wordt echter vergoedt met een cinema ticket dat je, door de site, wordt toegestuurd !
Hartelijk bedankt !!!
Je zou haar erg blij maken.
Ze heet Ellen Aerts en ja kan via deze link op haar stemmen : http://www.exit-tv.be/nieuws/default.asp?id=463
Let wel op : je moet even registreren, kleine moeite maar deze wordt echter vergoedt met een cinema ticket dat je, door de site, wordt toegestuurd !
Hartelijk bedankt !!!