-RaZoR-
Legacy Member
na paar jaar stillgelegen te hebben met tekenen ben ik vandaag terug begonnen. Dit zijn mijn werkjes tot nu toe:
http://users.skynet.be/fa095964/DSCI00471.JPG
srry voor kwaliteit, maar digitale camera is al wat verouderd
die tovenaar bovenaan is gedeeltelijk overgetekend (was het eerste) dus eigenlijk als controle of ik nog kon overtekenen
de 2 onderste zijn van men eigen hand
http://users.skynet.be/fa095964/DSCI00471.JPG
srry voor kwaliteit, maar digitale camera is al wat verouderd
die tovenaar bovenaan is gedeeltelijk overgetekend (was het eerste) dus eigenlijk als controle of ik nog kon overtekenen
de 2 onderste zijn van men eigen hand



en kben nog nie content erover 