-=BYE=-RiptoR
Legacy Member
Heb nu al enkele weken mijn D60 met 18-55/55-200mm VR kit, en ben een beetje aan het "spelen" met verschillende fotoconcepten. Vandaag het statief van op mijn werk eens geleend (in afwachting van komst van mijn eigen statief), en mij aan het werk gezet op een panorama foto.
Dit is het resultaat:
http://users.telenet.be/byeclan/D60/panorama-1500.jpg
Dit is een collage van 8 foto's, originele grootte was 10228*2554, maar resized naar 1500*375. Indien gewenst kan ik de originele ook wel eens online zetten.
Dit is het resultaat:
http://users.telenet.be/byeclan/D60/panorama-1500.jpg
Dit is een collage van 8 foto's, originele grootte was 10228*2554, maar resized naar 1500*375. Indien gewenst kan ik de originele ook wel eens online zetten.
Mss met een ander standpunt + ander weertje dat het iets mooier kan worden