Archief - CHECK: PSP animatie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Freakshow

Legacy Member
Yipse,

Hebben voor school "iets" moeten modellen, animeren en eventueel nog een muziekske op plaatsen. Zoals ge al wel door had heb ik de Sony PSP gemaakt.
Opdacht is intussen al verbeterd en kheb alvast een A gekregen maar khad graag nog wa commentaar gekregen.

http://users.pandora.be/toch/PSP_FINAL.zip

Dus graag int algemeen wa commentaar. Dus hoe em gemodeld is, belichting, animatie, muziek, de hele zaak...

thnx & enjoy :p

blaZe

Legacy Member
en die A vond ik dik verdiend!

ik denk dat ik het enkele keren moet gaan bekijken om mss iets van details te kunnen vinden om op te vitten.
mss dat de meer ervaren 3D gebruikers iets zien maar anders knap werk!

Bigbuddha

Legacy Member
zeer vetjes en lekker professioneel.

Persoonlijk vind ik het iets te clean... 'k zou met de shaker in after effects wat werken ;) Maar dat is persoonlijk.

good job.

Ironpole

Legacy Member
Goe gemaakt jom :D .

Enkel is het begin en het einde nogal bruut begonnen en geëindigt, en in de schouderknoppen zit een gat in ;) .

Geweldig goed :)

dresse

Legacy Member
begin valt wel mee, daarna als de muziek wa harder begint en ge met camerabewegingen enzo gaat over u psp gaan vindk het veel minder. da shot waar da ge zo nen tijd burnout ziet spelen op de psp vindk ook nogal lelijk gekadreerd. daarnaa als em terug op de muziek naar achter gaat vindk weer wel goed.
Den echte psp blinkt ook wa meer denk'k. vooral op da schermke zou ne glans gemogen. dus ipv gewoon derop te texturen had ge beter een extra laag glas gemaakt en daaronder die beelden van burnout getextured, voor die glans.

overt algemeen wel cava filmke!!

Gavin

Legacy Member
Ironpole zei:
Enkel is het begin en het einde nogal bruut begonnen en geëindigt, en in de schouderknoppen zit een gat in ;).
geëindigd is met een D.

en in de schouderknoppen zitten geen gaten, deze zijn doorzichtig.
enkel in de 'schouderknop' links onder zit een gat om je polsbandje aan vast te maken, en rechtsonder is er geen.


sorry Ironpole :sad:

Phil

Legacy Member
Om toch 1 puntje van kritiek op uw psp te geven
de witte (zilveren) band in't midden van uw psp is te smal... bij de echte psp is die ongeveer even breed als de zwarte banden...

Freakshow

Legacy Member
Der zitten idd wa constructiefoutjes in, er ontbreken ook wa connectors enzo, khad geen zin om te fel in detail te gaan :p
Kheb hem gemaakt adhv enkele foto's aangezien ek zelf geen PSP heb.

En die glans ontbreekt idd, maar da komt voornamelijk door de raytrace engine, die is daar ni zo geschikt voor. Als ik toen de brazil render engine gekend had zou da wel een stuk beter geweest zijn.

LunchBox

Legacy Member
niets dat je tegenhoudt het eens opnieuw te renderen in brazil he freakshow :)

Holy Paladin

Legacy Member
euh een beetje specular daar hebt ge gene brazil voor nodig hoor :/

La Esterella

Legacy Member
Welke richting volgde gij op school ? Met welke proggies is dit gemaakt ?

BTW nice job, ziet er professioneel uit, haddek et ni geweten, kzou gedacht hebben dat het een promofilmpke was van Sony zelf

Freakshow

Legacy Member
LunchBox zei:
niets dat je tegenhoudt het eens opnieuw te renderen in brazil he freakshow :)
njah mss later es, we hebben nog nen opdracht gekregen voor 3D en kga eerst dienen afwerkeh eh.
Dezen opdracht is iets zwaarder, we moeten een karakter modellen, texturen, riggen, en animeren. Zal toch iets meer tijd in beslag nemen denk ek.
Mo 3D is zo zalig eh, lekker chill werken mee een goei muziekske op de achtergrond, ge moet ni denken, gewoon wa lijntjes trekken :p

@Holy Paladin, als ge deftige glans effecten wilt en echt realistisch glas hebde toch iets anders nodig dan de raytracer zu :)

En kdoe MCT in het PIH te kortrijk. Tis men laatste jaar, en kheb multimedia als specialisatie gekozen.

ahja we werken met 3D Studio Max v7 waarvan we onze eigen originele student licentie gekocht hebben *trots* (Das de enigeste software da we ooit op originele cd's gekregen hebben)

Holy Paladin

Legacy Member
ma raytracer? bedoelt ge da ge de raytrace material gebruikt? genoeg manieren om daar ne goeie glans op te krijgen he, met shellac ofzo,

dresse

Legacy Member
ik weet ni hoe realistisch da gij u glanseffect wilt, maar nu is er helemaal geen. gewoon ff een transparant polygoon met reflectie ervoor zetten was al genoeg geweest (desnoods met een hdri op), en da kan ni dat 3D max da ni kan renderen eh :)

LunchBox

Legacy Member
Freakshow zei:
ahja we werken met 3D Studio Max v7 waarvan we onze eigen originele student licentie gekocht hebben *trots* (Das de enigeste software da we ooit op originele cd's gekregen hebben)

en als ge bij de gelukkigen was die pas later bestelden kreeg je zelfs 3dsmax 8 op dvd mee.. jij zit in MMA zeker freakshow? (ofwel in mijn klas maar dan weet ik daar niets van) :) al'n idee wat uw character voor de eindopdracht zal worden?

dresse

Legacy Member
ah lb, dan hebt gij ook zo'n animatie moeten maken...
show us !! :p

Holy Paladin

Legacy Member
ha is da eindwerk niet meer een kamer? (want da vind ek maar zwak :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan