dOmme zEbra
Legacy Member
Hoi iedereen,
kheb net een tshirt ontwerp voor threadless gesubmit, en ik dacht ik zet dat hier ook even neer. 't zou natuurlijk ook altijd fijn zijn mochten jullie een fijne score kunnen geven op de site
http://www.threadless.com/submission/164825/The_Cloning_Factory/
cheers
Jelle
kheb net een tshirt ontwerp voor threadless gesubmit, en ik dacht ik zet dat hier ook even neer. 't zou natuurlijk ook altijd fijn zijn mochten jullie een fijne score kunnen geven op de site
http://www.threadless.com/submission/164825/The_Cloning_Factory/
cheers
Jelle
