Achtergrond is nogal shitty kwaliteit moetek zegge, tegenover de rest. Hoe komt dat?
Heb je eerst achtergrond gemaakt in jpeg opgeslagen -te lage jpeg compression wrs- en dan letters erop geplaatst?
Ik vind hem zelf nie echt geslaagd, ge probeert te veel bij elkaar te steken/proppen. :/