Archief - CHECK: XBOX Contest-entry

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D'Sek-

Legacy Member

Weapon of choice: Illustrator.


Ik heb nog 2 andere ideetjes, die zal ik vanavond uitwerken :)

d.C.

Legacy Member
De compositie en het concept vind ik héél mooi. Enkel wat kleinere foutjes. Zo vind ik de vette letters in "keep on gaming" een beetje té. Ik kan niet echt zeggen wat er mis is, maar ik heb het gevoel dat die daar niet juist zitten. Die controller op die monitor vind ik héél leuk, enkel wat jammer dat je hier en daar de "karteltjes" ziet.

In ieder geval, de beste die ik so far gezien heb ;)

D'Sek-

Legacy Member
De karteltjes zijn bewust zo gedaan, zo'n oldskool ECG-scherm is nu niet het meest perfecte scherm :)
Ik zal nog eens wat met de typo spelen.
In ieder geval bedankt voor je reply, ik begon na 65 views al te denken dat ik iets verkeerd had gedaan, dat niemand reageerde :p

dresse

Legacy Member
ik wou ook wel reply'en maar vond niks om aan te merken ma ook niks om te bestoeffen. kvind het leuk gemaakt, maar niet echt speciaal "wow"...

kzou alleen precies die karteltjes op da scherm beetje meer overdrijven, want nu lijkt het precies wel gewoon "een fout" ipv de bedoeling.

LunchBox

Legacy Member
kvind het absoluut ni goed, de typografie lijkt nergens op - de lijnen op uw oscilloscoop onafgewerkt (was de bedoeling lijkt me'n goedkoop excuus -- laat het ons ook'ns zien als het een modern scherm is dan) en het lijnenspel naar links toe daar lijkt niet over nagedacht // vooral het kader rond de tekst is zo "baf we gaan dah er hier is opsmijten"

algemene conclusie: het concept is doenbaar de afwerking tlijkt me brainless toegepast, en dah verwacht ik niet van jouw lithium :)

(ps: op uw kleine thumb viel het nog mee, jammer genoeg een anti-climax toen ik clickte)

Belgianbonzai

Legacy Member
en die twee vorige comments zijn jury, dus 'k zou maar luisteren ;)
(ik ga er ook mee akkoord btw)

die verbinding tussen uw hartslag en controller is ook niet symmetrisch, daar zou ik nog voor zorgen
en uw telenet logo misschien onder uw knopkes proberen krijgen of ergens anders,... staat daar nu zo "verloren"

LunchBox

Legacy Member
ik jureer niet mee hoor, anders zou ik m'n mening niet geven - wil geen eindresultaat beïnvloeden als ik nadien een keuze erin krijg want dan wordt ze gestuurd :)

D'Sek-

Legacy Member
Meh, I'm just gonna drop it :p
Achteraf gezien is het echt niet zo goed

Belgianbonzai

Legacy Member
LunchBox zei:
ik jureer niet mee hoor, anders zou ik m'n mening niet geven - wil geen eindresultaat beïnvloeden als ik nadien een keuze erin krijg want dan wordt ze gestuurd :)

dus degene die er het meest van zou afweten doet niet mee... allez, dan toch trendwhore gaan allemaal :)

Bram

Legacy Member
lol, de mijne is trendwhore :p of toch een beke... soit, dees vinnek anders wel echt nice, maar i agree mee die comment van "kartelkes wa overdrijven want nu lijk et een fout ipv de bedoeling" momenteel zien ze er nogal mottig uit...

Holy Paladin

Legacy Member
een oscilloscoop kan dacht ik geen kartels hebben want dat heeft geen resolutie gelijk een pc scherm
de lijn die ge ziet is een reeks elektrone die op dat pad wordt afgebogen, daarrond is niks (niet gelijk een pcscherm dat x aantal pixels heeft en zodoende kartels heeft)

et ziet er dus niet alleen uit als een fout maar et is er ook een :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan