Archief - CLANSITE: advanced gear

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Miche

Legacy Member
Ziet er onafgewerkt uit.. de rechterkant vooral.
De layout zelf toont zo leeg vind ik.. 't is ne site waar ik niet langer dan een paar seconden mijn tijd op wil verdoen :)

Kvind echt ni goe

bluetorch002

Legacy Member
mja daar was de bedoeling dat een reclame banner kwam ofzo

Bertold

Legacy Member
is et de bedoeling dat uw layout uitrekt op grote resolutie? want dat oogt echt nie goed

bluetorch002

Legacy Member
heb al gemerkt da ier 0,1 % goeie commentaar komt :)

ja idd, kvind ook dat het niet erg mooi oogt.

Zero Grav

Legacy Member
Vreemde manier van uitrekken, ik ben eerder voor het gebruik van een statische width omdat je dan beter kan zien waar je aan bezig bent. Op een hoge resolutie zit er een enorme spatiëring tussen links/rechts en midden, dit is nefast voor het overkomen van de layout en het komt de gebruiksvriendelijkheid ook niet echt ten goede.

Voor de rest heb'k er eigenlijk geen opmerkingen over, en dat is wel vreemd aangezien het een clansite is, allé, 't is niet om te zeggen dat dit de meest indrukwekkende site ooit is maar ze ziet er tenminste goed uit, dat is iets wat van veel clansites niet gezegd kan worden.

Allé, en voor de rest, als ge een site-check wilt doen, neem er dan uw tijd voor, want wat hebben de mensen er nu aan als gij ff een zinneke zonder één of andere argumentatie komt neerpoten? Komt alleen maar discussie van op't einde.

Bertold

Legacy Member
bluetorch002 zei:
heb al gemerkt da ier 0,1 % goeie commentaar komt :)

ja idd, kvind ook dat het niet erg mooi oogt.


lol doe er dan ix aan :p
(kvind deze reactie wel beter dan zo iemand die direct begint te flamen :p)

DeFlup

Legacy Member
buiten die rare spreiding ziet het er inderdaad niet slecht uit.

Ik heb alleen nog een paar browser opmerkingen, zo ziet de site er perfect uit in IE, maar heeft hij nog paar mankementjes in FF.

* Nieuws archief op main page
in firefox zet hij verticale zwarte lijnen waar die niet moeten staan en zet hij geen zwarte lijnen waar die wel moeten staan
Ik zal screenshot bijvoegen om duidelijk te maken wat ik bedoel.

ff-bug1.jpg


* Matches
de hoogte van de cellen van de matches klopt niet, in firefox maakt hij die enorm groot

ff-bug2.jpg

orez

Legacy Member
webbber... et gaat hem hier niet over wat JIJ mooi vindt door een andere site te tonen. Dit is pure offtopic... nu geef ik enkel een waarschuwing, maar betrap ik je nog eens op een dergelijke offtopic reply dan volgen er sancties.

Het is de bedoeling dat je poster zijn site gaat beoordelen, en de negatieve en positieve punten aankaart, beide punten deftig gestaafd met argumenten.

bluetorch002

Legacy Member
(kvind deze reactie wel beter dan zo iemand die direct begint te flamen

idd, dank je dat je dat opmerkt :)

ja wat is da toch met die forefox, die geeft altijd bugs, is er zo ne validator, wss wel, es zoeke

Featherfoot

Legacy Member
bluetorch002 zei:
(kvind deze reactie wel beter dan zo iemand die direct begint te flamen

idd, dank je dat je dat opmerkt :)

ja wat is da toch met die forefox, die geeft altijd bugs, is er zo ne validator, wss wel, es zoeke

Correctie, Firefox geeft het juiste weer. Het is Internet Explorer dat vaak de mist in gaat.

Bertold

Legacy Member
bluetorch002 zei:
(kvind deze reactie wel beter dan zo iemand die direct begint te flamen

idd, dank je dat je dat opmerkt :)

ja wat is da toch met die forefox, die geeft altijd bugs, is er zo ne validator, wss wel, es zoeke


wel als uw source xhtml valid is zouden de meeste problemen toch moeten opgelost zijn. Er zijn natuurlijk nog altijd wat bugs met css in IE maar daar wordt (naar het schijnt) aan gewerkt bij de volgende versie van IE dus afwachten geblazen. Het beste is nu gewoon soort van hacks meegeven in uw css om alles goed te laten werken. tis wel zo dat een site maken die perfect op alle browsers en op alle resoluties wordt weergeven heel veel werk is en in sommige gevallen mss zelfs onmogelijk. Maar als ge IE FF opera en netscape , en qua resolutie 800*600 1024*768 en de laptop resoluties in orde brengt dan is het meestal al voor 99% van het doelpubliek correct

ps. de xhtml validator van www.w3.org is toch wel de referentie als het gaat om valid code en die vind je hier : http://validator.w3.org/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan