Chalk
Legacy Member
een kerel van men klas doet al veel langer als mij html :/
en ja hij heeft nu eindelijk gevraagd hoe ik toch altijd zo een betere sites als hij maakt.. want oftewel zijn het templates ofwel is het met frames ( haha )
en nu eeft em mijn site beetje nagedaan nu wilk jullie commentaar
www.bdsnet.be vs www.webecome.be
dus 1 tis al nagedaan das al minpunt e
&
ten 2e zen vorige bdsnet.be site stond een login voor members kijken er was met IE een rechtermuis klik protected maarja je kent FF dat pwnz ^^
en ja de passwoorden stonden in de codex = zielig
dus da zijn al 2 minpunte nu jullie commentaar ^^
ik speel het wel door aan hem ;-)
en ja hij heeft nu eindelijk gevraagd hoe ik toch altijd zo een betere sites als hij maakt.. want oftewel zijn het templates ofwel is het met frames ( haha )
en nu eeft em mijn site beetje nagedaan nu wilk jullie commentaar
www.bdsnet.be vs www.webecome.be
dus 1 tis al nagedaan das al minpunt e

&
ten 2e zen vorige bdsnet.be site stond een login voor members kijken er was met IE een rechtermuis klik protected maarja je kent FF dat pwnz ^^
en ja de passwoorden stonden in de codex = zielig
dus da zijn al 2 minpunte nu jullie commentaar ^^
ik speel het wel door aan hem ;-)

