Archief - CLANSITE: bdsnet.be vs webecomeone.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chalk

Legacy Member
een kerel van men klas doet al veel langer als mij html :/
en ja hij heeft nu eindelijk gevraagd hoe ik toch altijd zo een betere sites als hij maakt.. want oftewel zijn het templates ofwel is het met frames ( haha )
en nu eeft em mijn site beetje nagedaan nu wilk jullie commentaar

www.bdsnet.be vs www.webecome.be

dus 1 tis al nagedaan das al minpunt e :D
&
ten 2e zen vorige bdsnet.be site stond een login voor members kijken er was met IE een rechtermuis klik protected maarja je kent FF dat pwnz ^^
en ja de passwoorden stonden in de codex = zielig

dus da zijn al 2 minpunte nu jullie commentaar ^^
ik speel het wel door aan hem ;-)

Fraggie

Legacy Member
Is de 1nige reden van deze thread die kerel zwart te maken? :unsure:

RpR

Legacy Member
Fraggie denk het ook.

En moet zeggen het is dus precies echt een klein kind met zijn l33t taalgebruik en persoonlijk vind ik zijn site wel beter maar toch niet zo goed.

Chalk

Legacy Member
RpR zei:
Fraggie denk het ook.

En moet zeggen het is dus precies echt een klein kind met zijn l33t taalgebruik en persoonlijk vind ik zijn site wel beter maar toch niet zo goed.

het is helemaal niet zwartmaken :/
hij doet altijd stoer dat hikj een neef heeft die hem helpt

maar hij moet eens weten dat dat die toch niet zo super is hé
hij moet mijn site bekijken en nadoen voordat hij & zijn neef een site kunne maken.. das toch weird als jen eef een site builder is :/

blaZe

Legacy Member
Chalk zei:
maar hij moet eens weten dat dat die toch niet zo super is hé

start dan maar al met in de spiegel te kijken en je niets aan te trekken wat andere kindjes zeggen.

Obliv`

Legacy Member
Is die eerste nu van u en die tweede van je 'vriend'?

Want uit je 1337 t@@ltj3 kan ik het niet echt afleiden ...

Thorens

Legacy Member
En, héy, toevallig lijken ALLE clansites op elkaar! Maakt het uit?

Chalk

Legacy Member
www.webecome.be is MIJN
die bdsnet.be is ZIJN

helpe elkaar ^o)

hij heeft al 50 sites gemaakt :o
dat men 3e :o

en hij blijft volhoude da hij een neef heeft die em helpt bij maken van zijn site's OK DIT KAN ! maar zijn neef had niet eens DOC-TYPE gezet
are you a noob :evil:


:offtopic: :offtopic: :offtopic:

ravenslayer

Legacy Member
als hij jouw layout heeft geript dan heb jij de layout van vele sites geript.
Dit is een van de basislays die miljoenen sites toepassen

+----------------+
|||||BANNER||||||
+--+-------------+
|M |||||||||||||||
|E |||CONTENT|||
|N |||||||||||||||
|U |||||||||||||||
+--+-------------+

netlash

Legacy Member
De vraag die ik me altijd stel: hoe kan iemand html beheersen (dat toch wel voornamelijk rond semantiek draait) als hij zijn eigen moedertaal niet beheerst?

orez

Legacy Member
Closed + Warning
Dit past hier niet, en tolereer ik hier dus ook niet...
Dit subforum dient niet ter vergelijking van 2 sites, niet om rip-offs te melden, maar is puur een sitecheck voor eigengemaakte sites.

Uw taalgebruik kan ook stukken beter als je toch een thread wilt starten, en om je even heel zwaar teleurstellen, uw site trekt in feite op niveel hoor... Kijk zoals gezegd eerst eens in de spiegel, en denk niet dat je goed bent omdat iemand je site namaakt. Je structuur is zo beginnersbasic als wat. Miljoenen sites zijn eruit zoals het jouwe.

trouwens: gelieve die irritante threadicoontjes ook achterwege te laten aub.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan