koebeest zei:
of je kan mss een mailtje sturen naar playboy om te vragen of je het mag gebruiken indien een link naar hun site terug ofzo

dunno eh
Koebeest heeft gesproken, contacteer ze dus!!
--
Het eerste wat opvalt is de site die horizontaal veel te breed is
waardoor je erg veel witruimte hebt. Alles moet niet op elkaar
gepakt staan maar overdrijven is ook niet goed.
Het misplaatste font dat je gebruikt in menu knoppen en titels, ...
Helemaal niet mooi, geeft een nooby indruk! Titels of menu knoppen
moeten duidelijk zijn en liefst zelf aangenaam om naar te kijken.
Leesbaarheid van sommige teksten; vb. grijze tekst op licht-grijze
achtergrond moet je vermijden.
Durven kiezen voor een verticaal menu i.p.v het huidig horizontaal
menu, probeer ook nog dingen algemener te verwoorden en te
werken met submenu's; om iets meer structuur in uw menu te krijgen.
-> Begin niet met sub-sub menu's.
Het geheel geeft nogal een saaie indruk, probeer meer kleur toe
te voegen, maar spring er selectief mee om. Enkel zo zal het geheel
leuker worden en minder saai.
Playboy logo...ja ... veel van mijn aandacht gaat om één of andere
duistere reden uit naar het playboy logo. Het is al eerder gezegd,
het logo maakt eigelijk een beetje de site. Neem dit logo weg en het
geheel geeft een nog saaiere indruk.
- (Flashy, felle) kleuren toevoegen maar wel selectief.
- Spelen met typografie en duidelijke verschillen maken tussen wat heel belangrijk en minder belangrijk is.
- Horizontaal smaller maken; nu is er teveel witruimte.
- Header afbeelding kleiner; nu verlies je veel bruikbare ruimte.
- Verticaal menu i.p.v huidig horizontaal menu en onderverdelen.
- Leesbaarheid van sommige teksten verbeteren; aanpassen van achtergrond kleur of tekst donkerder maken.
- Irritante bug met patroon dat niet overéénkomt oplossen
.