Stijneman
Legacy Member
Ik ben aan het werken aan de clansite van een vriendenclannetje en maak hem met photoshop, het is nog maar mijn 2de site nu da ik met photoshop probeer maar kdoe mijn best, hij oogt vind ik simpel en strak, da is ook zowa wa ik wil
Klikkie
ik heb geen flauw id hoe ik aan een logo moet beginnen voor mijn site dus mss wat tips hiervoor ?
er is nog beetje werk aan dus, het logo, en dan content, slices enzo van maken...
geef maar comments
Klikkie
ik heb geen flauw id hoe ik aan een logo moet beginnen voor mijn site dus mss wat tips hiervoor ?
er is nog beetje werk aan dus, het logo, en dan content, slices enzo van maken...
geef maar comments

