koebeest
Legacy Member
http://www.ikbenjens.com/
wanneer je men site bekijkt in FF . Geen enkel probleem. Buiten het te grote lettertype enzo . Maar als je hem in IE bekijkt hangt het menu er nogal vreemd bij enzo. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
wanneer je men site bekijkt in FF . Geen enkel probleem. Buiten het te grote lettertype enzo . Maar als je hem in IE bekijkt hangt het menu er nogal vreemd bij enzo. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?