tikketim
Legacy Member
http://www.aquasana.be/aquasana/index.php
als je in FF over faciliteiten gaat zou er normaal een uitklap menuutje moeten komen , bij IE doet hij dit niet. Ook de hover over het menu doet IE niet.
Offline werkt dit wel
als je in FF over faciliteiten gaat zou er normaal een uitklap menuutje moeten komen , bij IE doet hij dit niet. Ook de hover over het menu doet IE niet.
Offline werkt dit wel
