polleke
Legacy Member
heb een probleempje met de uitlijning van men iframe en div'ke.
linkje
zoals ge kunt zien, is het de bedoeling dat de div linksonderaan doorloopt tot onderaan de pagina, dus zet ik heigth op 100%, maar nu is die te lang. en heb hetzelfde prob ook voor met het iframe. het is de bedoeling dat hij het scherm gewoon verder opvult.
iemand ideetje om dit op te lossen?
Mvg,
de_pol
linkje
zoals ge kunt zien, is het de bedoeling dat de div linksonderaan doorloopt tot onderaan de pagina, dus zet ik heigth op 100%, maar nu is die te lang. en heb hetzelfde prob ook voor met het iframe. het is de bedoeling dat hij het scherm gewoon verder opvult.
iemand ideetje om dit op te lossen?
Mvg,
de_pol
