tripomatic
Legacy Member
ey
Ik ben bezig om een eenvoudige site te maken, maar IE werkt tegen om een
of andere reden die mij ver van duidelijk is. In andere browsers zoals
Opera, mozilla (Fx), Safari wordt deze goed weergegeven. Het gaat om
http://stam.djseth.be/
Het menu doet dus moeilijk. IE kan blijkbaar de width van 100% niet
delen in 5 stukken van 20% en zet daarom het laatste item op de volgende
lijn. Iemand enig idee wat de oorzaak hier van kan zijn?
Als ik ipv 20% vb 19.8% neem, dan lukt het wel, maar dan wordt het niet meer over de ganse breedte gewerkt en is het in andere browser natuurlijk ook om zeep dan.
mvg
Stijn
Ik ben bezig om een eenvoudige site te maken, maar IE werkt tegen om een
of andere reden die mij ver van duidelijk is. In andere browsers zoals
Opera, mozilla (Fx), Safari wordt deze goed weergegeven. Het gaat om
http://stam.djseth.be/
Het menu doet dus moeilijk. IE kan blijkbaar de width van 100% niet
delen in 5 stukken van 20% en zet daarom het laatste item op de volgende
lijn. Iemand enig idee wat de oorzaak hier van kan zijn?
Als ik ipv 20% vb 19.8% neem, dan lukt het wel, maar dan wordt het niet meer over de ganse breedte gewerkt en is het in andere browser natuurlijk ook om zeep dan.
mvg
Stijn
