[=$=]Sepultur
Legacy Member
Ben onlangs begonnen met wat html en css te leren om een nieuwe site
te maken voor onze chiro. Heb ze offline getest met IE6, Firefox en Opera tot alles was zoals gewenst, uploadde het naar mijn eigen webspace (http://users.fulladsl.be/spb14280) voor te testen (deze url is dus niet de definitieve, werkt ook in alledrie de browsers). Ok, upload ik hem naar de definitieve webspace (jeugdwerknet webspace) en dan krijg je in IE6 een verkeerde, zeer storende uitlijning: http://www.chirosaleghem.be , wat zou het probleem zijn? Men kennis reikt nog niet ver genoeg voor dit zelf op te lossen en mss heeft iemand anders al eens iets soortgelijks meegemaakt? (Heb de styles van het externe stijlblad naar de html files overgezet zodat jullie die kunnen bekijken! ) Het rare vind ik dus dat bij de combi IE6+fulladsl alles ok is en bij IE6+jeugdnetwerk = /
Merci voor de hulp!
te maken voor onze chiro. Heb ze offline getest met IE6, Firefox en Opera tot alles was zoals gewenst, uploadde het naar mijn eigen webspace (http://users.fulladsl.be/spb14280) voor te testen (deze url is dus niet de definitieve, werkt ook in alledrie de browsers). Ok, upload ik hem naar de definitieve webspace (jeugdwerknet webspace) en dan krijg je in IE6 een verkeerde, zeer storende uitlijning: http://www.chirosaleghem.be , wat zou het probleem zijn? Men kennis reikt nog niet ver genoeg voor dit zelf op te lossen en mss heeft iemand anders al eens iets soortgelijks meegemaakt? (Heb de styles van het externe stijlblad naar de html files overgezet zodat jullie die kunnen bekijken! ) Het rare vind ik dus dat bij de combi IE6+fulladsl alles ok is en bij IE6+jeugdnetwerk = /
Merci voor de hulp!
