skinny_sl
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik zou in mijn tabel een DATETIME moeten kunnen kiezen en invoegen in mijn tabel. Ik doe dit nu altijd via phpMyAdmin zelf, maar om dit niet meer te moeten doen zou ik dit via een html-formuliertje willen doen. Het lukt mij echter niet.
Kan dit ook niet via een simpel kalendertje ofzo (zoals in phpMyadmin)? Andere manieren zijn natuurlijk ook altijd welkom.
Heb nu menulijstjes gemaakt voor dag, maand en jaar en hiermee werkt het allesinds niet.
Dank bij voorbaat
Ik zou in mijn tabel een DATETIME moeten kunnen kiezen en invoegen in mijn tabel. Ik doe dit nu altijd via phpMyAdmin zelf, maar om dit niet meer te moeten doen zou ik dit via een html-formuliertje willen doen. Het lukt mij echter niet.
Kan dit ook niet via een simpel kalendertje ofzo (zoals in phpMyadmin)? Andere manieren zijn natuurlijk ook altijd welkom.
Heb nu menulijstjes gemaakt voor dag, maand en jaar en hiermee werkt het allesinds niet.
Dank bij voorbaat
