Archief - DDS

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Het is iets te klein vind ik ... Op mijn scherm (22" breedbeeld) lijkt het wel 'n postzegeltje.
Het is niet slecht .. maar het oogt net iets TE eenvoudig vind ik persoonlijk

j design

Legacy Member
-Geef de url's een target blank mee, zo blijf je steeds op je site.
Als je een portfoliosite wegklikt is alles weg en dan moet je opnieuw gaan zoeken.

-En als hij niet valid is waarom beweer je dat dan?

-
Het is niet slecht .. maar het oogt net iets TE eenvoudig vind ik persoonlijk
Ik vind het ook wel wat eenvoudig, ik denk dat de mensen van tegenwoordig meer op zoek zijn naar dat extra, je site geeft niet 'dat extraatje meer' om terug te gaan.
Ik vind de site in je portfolio er professioneler uitzien als dit.

-bruin/oranje/wit is op zich niets mis mee, maar bij jouw site krijg ik een beetje een retro gevoel.

-Hoe regel je de hosting, onderaanneming of zelf servers?

-Je contact formulier is wel in orde.

Kort samengevat: Mss een beetje te simpel? en een voor mij saai ogend kleurenschema

Gamefactor

Legacy Member
De homepage had ik nog niet nagekeken op html valid.

Design is niet mijn sterkste vak, dus ben ik wel nog redelijk blij met het resultaat. Scripting is meer mijn vak...

Hosting is in samenwerking met een bedrijf.

GGreetz,

Dries

ravenslayer

Legacy Member
Buiten de banner vindk het een propere site dus ik zou daar vooral nog eens proberen wat speciaals mee te doen typografie gewijs.

polleke

Legacy Member
Altijd al een eigen website willen hebben, maar kan je deze niet maken dan ben ik de juiste persoon voor jou!
Mijn designs zijn meestal gemaakt in CSS zodat er niet teveel afbeeldingen komen bij te kijken, maar wens je meer afbeeldingen dan kan ik dit natuurlijk altijd voor jou maken.
Alle mogelijke systemen kunnen door ons ontwikkeld worden, indien je een idee wilt krijgen van hoe de website die ik gemaakt heb eruit zien kan je steeds in mijn portfolio een kijkje nemen.
Heb je vragen of wens je een offerte dan kan je deze steeds aanvragen via ons contactformulier.

zitten tegenstrijdigheden in. ook vind ik je uitleg over css en afbeeldingen maar wat bizar. mensen die geen site kunnen maken, hoeven geen uitleg over welke taal, css, ... whatever, het resultaat moet er zijn.

je site kan misschien professioneel ogen, maar je content zegt iets anders. ik wil u niet afbreken, maar just my 2 cents

adrianhates

Legacy Member
uw site is offline

edit : sorry , niet gezien dat ge tem ergens anders had gepost..
ge moogt uw eerste topic wel is aanpasse dan

adrianhates

Legacy Member
Dries Steenhouwer Dries Steenhouwer is offline
Temporarily Banned

op sitedeals.nl looooool

Gamefactor

Legacy Member
adrianhates zei:
Dries Steenhouwer Dries Steenhouwer is offline
Temporarily Banned

op sitedeals.nl looooool


Ja, reden ik bied onbeperkte bandwitch aan, en op sitedeals mag dit niet, dus ik zette 99GB per maand en omdat op mijn site dan onbeperkt stond ben ik gebanned...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan