Ja sorry dat was met een glimlach bedoelt... ik dacht dat er wel nog mensen waren die een andere mens naar aanleiding van een verjaardag even wilden helpen. Blijkbaar denken velen enkel aan 'prijzen' bij zoiets. Ik kon men prefix niet meer veranderen nadien want het is idd wel foute woordkeuze. Gewoon REQ dus had het moeten zijn... Ik wilde het enkel luchting en vrolijk inkleden. Ga nu maar verder een ander topic afbreken iedereen...