KenSpectre
Legacy Member
Flipkikker heeft zijn PS contest al gestart, en we hebben nog meer lekkers voor jullie.
Jullie mogen beslissen of we nog een Conceptart minicontest gaan openen of een 3D modelleren thread.
Als je voor 1 van de 2 kiest gelieve dan ook te zeggen hoe lang je denkt dat het beste is om tijd te geven ervoor.
Als je voor 3D specifiek kiest gelieve dan ook mee te geven wat je het liefst doet (vb. Low poly, speedmodelling, ...)
Als je kiest voor iets anders gelieve dan in de thread te posten wat je het liefst zou willen zien.
DE UITLEG:
Conceptart: We geven je een setting of een verhaal en dan moet je bv een character uittekenen of een achtergrond.
Het medium staat vrij, ps of tekenen, schilderen... maakt niet uit.
3D modelleren: praktisch hetzelfde als bij conceptart maar hangt ook af van wat jullie willen (low poly, speed,...)
Hier staat de prog ook vrij, wil je in 3Ds max of liever maya, zelfs Zbrush, het staat allemaal vrij
Jullie mogen beslissen of we nog een Conceptart minicontest gaan openen of een 3D modelleren thread.
Als je voor 1 van de 2 kiest gelieve dan ook te zeggen hoe lang je denkt dat het beste is om tijd te geven ervoor.
Als je voor 3D specifiek kiest gelieve dan ook mee te geven wat je het liefst doet (vb. Low poly, speedmodelling, ...)
Als je kiest voor iets anders gelieve dan in de thread te posten wat je het liefst zou willen zien.
DE UITLEG:
Conceptart: We geven je een setting of een verhaal en dan moet je bv een character uittekenen of een achtergrond.
Het medium staat vrij, ps of tekenen, schilderen... maakt niet uit.
3D modelleren: praktisch hetzelfde als bij conceptart maar hangt ook af van wat jullie willen (low poly, speed,...)
Hier staat de prog ook vrij, wil je in 3Ds max of liever maya, zelfs Zbrush, het staat allemaal vrij


ad:
(in theorie wel, toch?)