Archief - "doehetnietzelf" animatie jam sessie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
dit kreeg ik in men mailbox.
Kan misschien interessant zijn voor sommigen?

>>> Oproep aan animatoren, VJ's, videokunstenaars en muzikanten uit
>>> Vlaanderen en Nederland:
>>> werk mee tijdens de Doe-Het-Niet-Zelf Animatiedagen aan een
>>> avondvullend programma voor de museumnacht.
>>>
>>> Wat gaan we doen?
>>>
>>> Tijdens de animatiejamsessies van maandag 27 oktober t/m zaterdag
>>> 1 november in de Brakke Grond
>>> werken we met z?n allen, beginner of gevorderde, in één ruimte samen
>>> aan nieuwe filmpjes. Video, flash, 3D, klei, papier, sampling,
>>> estafette: het wordt één groot experiment en een uitgelezen kans om
>>> je animatiebroeders te leren kennen en tips en trucs uit te
>>> wisselen. Er komt ook een workshop VAN Creative Commons voor online
>>> samenwerking & sampling en animatieprofs doen hun verhaal op de
>>> zeepkist.
>>>
>>> Presentatie op de Museumnacht
>>> Het hoogtepunt van deze enerverende week jammen vormt het
>>> gesamtkunstwerk dat we op zaterdag 1 november tijdens de Museumnacht
>>> presenteren. Een uur lang zal het publiek en een vakjury de oogst
>>> aan verse animaties bekijken en het beste filmpje bekronen met een
>>> prijs. Na afloop wacht ons de dansvloer. Niet alleen ter ontspanning
>>> van die doorgeklikte muisarmen. Als de VJ?s alle animaties nog ??n
>>> keer gaan mixen in een mega mash-up zullen de voetjes vanzelf
>>> volgen.
>>>
>>> Wanneer is het?
>>> De ruimte is open van maandag 27 oktober t/m zaterdag 1 november
>>> van 10h00 tot 22h00, maar je hoeft niet alle dagen aanwezig te zijn.
>>> Op 1 november is de museumnacht, van 19h00 tot 02h00
>>>
>>> Waar is het?
>>> Vlaams Cultuurhuis de Brakke Grond, Nes 45, Amsterdam
>>>
>>> Wat kost het?
>>> Niks
>>>
>>> Waar schrijf ik me in?
>>> [email protected]
>>>
>>> En als ik wel geïnteresseerd ben, maar niet kan meedoen?
>>> Dan kan je op elk moment een kijkje nemen en kom je naar de
>>> museumnacht (www.n8.nl).
>>>
>>> Dit kan ook als ondersteunend vak dienen.
>>

The recycleload

Legacy Member
Ook in mijn mailbox gehad vanuit school, maar ik heb al genoeg animatie werk voor school te doen jammer, lijkt me wel leuk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan