GADGET
Legacy Member
hallo,
ik ga binnenkort een eenvoudig tv-meubel laten maken maar had nog enkele bedenkingen. En ik DENK dat ik dmv een simpele 3D-render wel de juiste keuze kan maken.
Maar ik beschik niet over de nodige software/vaardigheden jammer genoeg.
http://my-file.be/ul/uploaded_files/1216321503-tv.jpg
ik had graag dit gezien, alles zwart gelakt en het binnenste rood gelakt en ook eens wit gelakt. De achterkant is dicht. voorkant open.
en als 2e had ik graag de overstekende kant weggelaten links en rechts. Dus infeite een gewone rechthoek zeg maar. (de zijkanten afzagen bij wijze van spreken, maar wel 135cm lang). Ook zwart gelakt en binnenkant wit of rood.
moest iemand dit willen doen ben ik u eeuwig dankbaar
ik kan u hier niet echt iets voor geven.. of het moet zijn dat ik u met iets kan helpen ofzo..
of misschien dat ik dit zelf kan dmv een of ander programma ? Dan wil ik zelf ook wel proberen uiteraard.
of als iemand zijn gedacht al eens wil zeggen, ben ik ook al mee geholpen.
2 'problemen':
T-vormig of gewoon rechthoekig.
binnenkant rood gelakt (misschien te scherp voor tv te kijken ?) of wit.
het dient dus om een tv op te zetten, zwart gelakt.
alvast bedankt,
ik ga binnenkort een eenvoudig tv-meubel laten maken maar had nog enkele bedenkingen. En ik DENK dat ik dmv een simpele 3D-render wel de juiste keuze kan maken.
Maar ik beschik niet over de nodige software/vaardigheden jammer genoeg.
http://my-file.be/ul/uploaded_files/1216321503-tv.jpg
ik had graag dit gezien, alles zwart gelakt en het binnenste rood gelakt en ook eens wit gelakt. De achterkant is dicht. voorkant open.
en als 2e had ik graag de overstekende kant weggelaten links en rechts. Dus infeite een gewone rechthoek zeg maar. (de zijkanten afzagen bij wijze van spreken, maar wel 135cm lang). Ook zwart gelakt en binnenkant wit of rood.
moest iemand dit willen doen ben ik u eeuwig dankbaar
ik kan u hier niet echt iets voor geven.. of het moet zijn dat ik u met iets kan helpen ofzo..of misschien dat ik dit zelf kan dmv een of ander programma ? Dan wil ik zelf ook wel proberen uiteraard.
of als iemand zijn gedacht al eens wil zeggen, ben ik ook al mee geholpen.
2 'problemen':
T-vormig of gewoon rechthoekig.
binnenkant rood gelakt (misschien te scherp voor tv te kijken ?) of wit.
het dient dus om een tv op te zetten, zwart gelakt.
alvast bedankt,







