Archief - FLASH: download flash plugin autom

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KoenDK

Legacy Member
Naar aanleiding van het bekende WIN_Update probleem,
ben ik dus alles aan het testen met de beschikbare workarounds.

ik had graag getest of de gebruiker automatisch een link te zien krijgt,
waar hij de flash plugin kan downloaden, zodanig dat hij niet gewoon een rood kruisje ziet ipv een flash banner...


PHP:
<head> 
<script type="text/javascript" src="flashobject.js"></script> 
</head> 
<body> 
<div id="flashcontent"> 
</div> 
<script type="text/javascript"> 
   var fo = new FlashObject("typewriter.swf", "movie", "550", "400", "7", "#ffffff"); 
   fo.write("flashcontent"); 
   fo.addParam("quality", "high"); 
   fo.addParam("classid", "clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000"); 
   fo.addParam("codebase", "http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=7,0,0,0"); 
   fo.addParam("allowScriptAccess", "sameDomain"); 
   fo.addParam("movie", "typewriter"); 
</script>


=> FireFox, IE en Netscape : wit scherm / geen doorverwijzing naar 'click here to download plugin'

maw

fo.addParam("codebase", "http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=7,0,0,0");

werkt niet



Wat doe ik mis? Thx?

Xavez

Legacy Member
var fo = new FlashObject("typewriter.swf", "movie", "550", "400", "7", "#ffffff", true);

RpR

Legacy Member
zoek op een javascript dat checkt of de gebruiker flash heeft anders laat ge dat javascriptje een url schrijven...

KoenDK

Legacy Member
nope
ik krijg een wit scherm
(nadat ik de Active X enabled heb...)


nothing happens , blank page :sad:



:help: :help: :help:




ik had dit lokaal getest, misschien lag het daar aan, dus via localhost (wampserver) ook eens rap getest
zelfde negatief resultaat

trouwens, op andere public sites krijg ik de melding

This site might require the following ActiveX Control : Flash Player from Macromedia Inc. Click here to install



ik zou dat dus ook graag hebben
en wel met deze code
niet met de embed code (default bij publish flash document)
want dan zit ik weer met die vervelende border-to-activate

Dx-Solutions

Legacy Member
Probeer eens "http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=7,0,0,0" Ik gebruik die en dat werkt toch altijd ze.

KoenDK

Legacy Member
direct eens testen !
hopelijk lukt het want die border (na die windows update) is toch niet mooi hoor



off topic : WEINIG sites (die ik merk bij de publieke VTM / Ka2 en dergelijke)
doen moeite om dit gevolg te omzeilen :s





*edit : eerste site die ik tegenkom die het heeft aangepast !
http://www.standaard.be/extra/boekspaarpromo/

en in die code vind ik

<script type="text/javascript">
var fo = new FlashObject("landingpage.swf", "landing", "950", "630", "6", "#000000");
fo.addVariable("registered", "");
fo.write("flashcontent");
</script>


misschien moet ik mijn addParam wel veranderen door addVariable?
of misschien moet ik mijn fo.write pas op het einde zetten?

effe testen

KoenDK

Legacy Member
oké
het lukt me dus echt niet hoor :angry:

ik heb nu alles al geprobeerd, en na uninstall flash plugin blijf ik witte schermen zien :doh:


iemand enig idee? :eek:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan