Aeckz
Legacy Member
Twee vragen voor jullie (ik begin nog maar met flash)
1)
Ik heb flash site gemaakt, en die oogt mooi op mijn pc, met mijn eigen lettertypes die ik gebruikt heb, maar als de site op een andere pc wordt bekeken zijn alle lettertypes die ik had verdwenen en zijn het gewone lettertypes geworden, is er een manier dat ik dat kan vermijden?
2) Op mijn scherm ziet de flashsite er goed uit, maar op andere pc's met andere resolutie zijn de letters echt miezerig klein. Kan ik daaraan iets doen?
3) Ik kan mn flashsite niet laden op mn index.htm
Als ik preview doe in dreamweaver laadt hij wel, maar als ik hem upload niet.
De bestandsnaam is zeker juist en de .swf file zit in dezelfde directory als de index.htm
1)
Ik heb flash site gemaakt, en die oogt mooi op mijn pc, met mijn eigen lettertypes die ik gebruikt heb, maar als de site op een andere pc wordt bekeken zijn alle lettertypes die ik had verdwenen en zijn het gewone lettertypes geworden, is er een manier dat ik dat kan vermijden?
2) Op mijn scherm ziet de flashsite er goed uit, maar op andere pc's met andere resolutie zijn de letters echt miezerig klein. Kan ik daaraan iets doen?
3) Ik kan mn flashsite niet laden op mn index.htm
Als ik preview doe in dreamweaver laadt hij wel, maar als ik hem upload niet.
De bestandsnaam is zeker juist en de .swf file zit in dezelfde directory als de index.htm
Code:
<html>
<body>
<noscript>
<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" name="intro width="630" height="500" hspace="0" vspace="0" align="middle" id="intro">
<param name="movie" value="intro.swf" />
<param name="BGCOLOR" value="#000000" />
<embed src="intro.swf" width="630" height="500" hspace="0" vspace="0" align="middle" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" bgcolor="#000000" name="intro"></embed>
</object>
</noscript>
</td>
</body>
</html>