Xavez
Legacy Member
Okay guys, ik zit hier echt met de handen in het haar. Ik ben zowat vijf dagen geleden begonnen met mij eens op Adobe Flash te storten. Nu, het resultaat is toch iets of wat behoorlijk, maar ik zit met een lelijk vervelend probleem in die vuile k*utbrowser van een Internet Explorer - die blijkbaar altijd, maar dan ook áltijd wilt dwarsliggen...
Ik heb een aparte loading scene (1st scene), die procentueel het aantal geladen bytes ten opzichte van het aantal nog te laden bytes weergeeft (http://www.infect-it.be en ik hoop niet dat dit als reclame gezien wordt). Nu werkt dit zonder problemen op een Gecko rendering engine, maar IE heeft er blijkbaar problemen mee. Om één of andere reden wil hij eerst de héle flash movie inladen, voor hij nog maar m'n loading-screen weer gaat geven. Moet ik nu echt twee aparte movies (loading.swf en website.swf) gaan maken om mijn loading screen in IE ook fatsoenlijk weer te geven? En zo ja: hoe laad je een externe movie in? (as I said, ik ben er nog maar vijf dagen mee aan't werken dus van actionscript ken ik nog bijlange niet zo veel).
Alvast bedankt
//edit: btw: commentaar over waarom dit flash-only is en dat dat niet volgens w3c-waarden is mag achterwege gelaten worden: er komt nog een xhtml site voor de blinden, slechtzienden en mensen met een trage verbinding
Ik heb een aparte loading scene (1st scene), die procentueel het aantal geladen bytes ten opzichte van het aantal nog te laden bytes weergeeft (http://www.infect-it.be en ik hoop niet dat dit als reclame gezien wordt). Nu werkt dit zonder problemen op een Gecko rendering engine, maar IE heeft er blijkbaar problemen mee. Om één of andere reden wil hij eerst de héle flash movie inladen, voor hij nog maar m'n loading-screen weer gaat geven. Moet ik nu echt twee aparte movies (loading.swf en website.swf) gaan maken om mijn loading screen in IE ook fatsoenlijk weer te geven? En zo ja: hoe laad je een externe movie in? (as I said, ik ben er nog maar vijf dagen mee aan't werken dus van actionscript ken ik nog bijlange niet zo veel).
Alvast bedankt

//edit: btw: commentaar over waarom dit flash-only is en dat dat niet volgens w3c-waarden is mag achterwege gelaten worden: er komt nog een xhtml site voor de blinden, slechtzienden en mensen met een trage verbinding
