Alvast bedankt voor de vele comments!!
borisson: mm. schokkerig? Raar, zoveel cpu kracht vergt de site normaal niet.
Blaze: Bedankt!
GLX: Lettertype vinden wij hier oké. Persoonlijke smaak waarschijnlijk.
De site is flash 8 dus zou normaal geen probleem mogen zijn qua leesbaarheid. Ik kan de site gerust exporteren naar de 7 maar daar zal je zien dat de fonts veel slechter worden gedisplayed. Alleen daarvoor zou iedereen moeten overstappen naar de 8
bigbuddha:
We zullen het lime green eens herbekijken.
* mooie, duidelijke voorstelling van portfolio. Wel hier opletten voor leesbaarhied.
Inderdaad sommige kleuren geven wat problemen.
* Contactform errors moet je zelf weg doen als je bv. naam niet invult. Ook staat er als je verstuurt een "bedankt" in het knopje. Dit is ok, maar ik zou je form alpha 20 maken ook ofzo. En zeker je inputs disabelen. Dat zou iets duidelijker zijn.
oke
* Waarom geen achterliggen blad bij contact? 'k zou consequent blijven.
oke
* Misschien een active/hover kleur voor je menu voorzien.
oke
portfolio is dynamisch via amfphp