of beter html of flash gebruikt wordt wil ik niet op ingaan, ik vind dat stilaan een persoonlijke keuze waar tegenwoordig steeds vaker voor en tegen argumenten mekaar opheffen.
-de sfeer vind ik wel ok, enkel het wit van tekst op de lichtroze achtergrond zou ik dringend veranderen.
Dat is echt niet aangewezen.
-Fijn dat ze veel inhoud ter beschikking stellen maar het menu is nu een beetje TE geperst in een zo klein mogelijke ruimte, dropdownlists overlappen elkaar etc...
-transitions zou ik liever ietsje vlotter willen zien gebeuren, mijn chi en zen worden helemaal verstoord en ik raak iets meer gestresseerd door die trage overgang. (of het is de bedoeling en winnen jullie weer x-tra klanten

)
- ik ben eerder een onRelease voorstander, het gebeurt wel eens dat ik ergens op klik en dan net beslis om iets anders aan te klikken. ff dragout doen en lossen geeft me dan die mogelijkheid... nu is het klik en boem, trage overgang, nieuwe pagina en herbeginnen.
- uurrooster, zo een standaard dropdownlist is handig maar nu steekt hij wel af tegen de rest van de layout/stijl.
(daarom ook mijn vermoeden dat je gebruikt heb gemaakt van meerdere components of sources die je ergens hebt gevonden, geen probleem hiermee maar ik vermoed dit enkel door die standaard dropdown.)
-bug in je dropdown menu, ik ga ergens over > bewoog weg en hij bleef staan, hij ging ook niet op 1,2,3 weg als ik terug in het menu ging.
-beetje herhaling maar probeer je menu te vereenvoudigen, breng dingen als vraag/fotogalerij/... onder een dropdownlist.
- je srcoller opzij, een grote bug/CPU vreter. bij het gebruik ervan zie ik mijn CPU gebruik de lucht in schieten en zit hier op een behoorlijke krachtige computer.
bovendien toen ik hem gebruikte wanneer er niets te srollen viel ging mijn pagina onder of boven gewoon buiten boundaries en verdween ie... probeer je scroller dus te disablen als ie niet nodig is.
bovendien bleef ie flippen ook al ging ik naar een ander menu.
-je banner is mooi, maar vrees een beetje te hoog.. maar dat een detail zijnde.het water splash effect is niet zo super geslaag maar wel leuk en alhoewel ik geen voorstander ben hiervan zou een zachte sound/waterfall wel leuk zijn. (maar echt, een grote optie want eigenlijk is het niet aangewezen om automatisch sound te laten afspelen op je site.)
- bovendien kreeg ik een mouseover op je scroller, die verdween en kreeg hem niet meer terug, weeral de site moeten refreshen om te zien wat er stond.
algemeen leuke site, vele opmerkingen die echt wel stoorde en denk dat verschillende foutjes komen omdat je gebruik heb gemaakt van bestaande dingen - aangepast en samengeplakt tot 1 geheel.
dat is absoluut geen veroordeling, done that to. maar probeer die bugs te fixen.