Morre1977
Legacy Member
Hallo,
ben vandaag op een raar probleem gestoten. Kunnen jullie eens kijken op http://www.colbys.be/lizza/
in IE wordt de grootte van de site goed afgebeeld, in Firefox is deze veel groter !
Iemand enig idee hoe dit komt ?
mvg
ben vandaag op een raar probleem gestoten. Kunnen jullie eens kijken op http://www.colbys.be/lizza/
in IE wordt de grootte van de site goed afgebeeld, in Firefox is deze veel groter !
Iemand enig idee hoe dit komt ?
mvg
thx