untouchable666
Legacy Member
helow, ik heb een vraagje over flash, ik heb de nieuwste versie...
als je http://www.intensia.be/ bezoekt, zie je na de taal te kiezen een dynamische flash website.
ik vraag me af, ik wil ook een fullscreen website maken zoals intensia, zelfde principe, maar ik ik vind niet, als je verscillende resoluties neemt op het te bekijken, dat de font-grootte altijd even groot blijft... je snapt wrs wel wat ik bedoel, bij mij loopt dit MIS.
mvg
als je http://www.intensia.be/ bezoekt, zie je na de taal te kiezen een dynamische flash website.
ik vraag me af, ik wil ook een fullscreen website maken zoals intensia, zelfde principe, maar ik ik vind niet, als je verscillende resoluties neemt op het te bekijken, dat de font-grootte altijd even groot blijft... je snapt wrs wel wat ik bedoel, bij mij loopt dit MIS.
mvg
ik snap het niet