Archief - FTP: Belgacom FTP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thorens

Legacy Member
De helpdesk is voor de moment gesloten, dus vraag ik het hier maar. Ik heb zopas een website gebouwd voor een hifwinkel en heb net de gegevens gekregen van de FTP server van de website voor de nieuwe versie up te loaden. De hostnaam is www.accurate.be, trouwens.

Wanneer ik inlog met FlashFXP krijg ik gewoon een lege map. En als laatste: 125 Data connection already open; Transfer starting.
226 Transfer complete.

Ik heb geen flauw idee wat er verkeerd is en op de Belgacom site is niets van hulp te vinden. Trouwens, even mijn gal spuien, wat een vreselijk onprofessionele site is me dat? Als je op hun FAQ zoekt krijg je constant 404 Error Pagina's? Dat kan toch niet voor zo een bedrijf? Daarbovenop draaien al hun antwoorden (diegene die je wel vindt) rond de pot en geven totaal geen oplossing op vragen zoals deze...

Enfin, any ideas?

Zero Grav

Legacy Member
Al die bedrijven die denken de hemel gevonden te hebben met hun belgacom hosting. ^o^ Laatst toen ik mailde ging ze voor 100€ 1 MySQL database in orde brengen voor me. Right..

'k Zou zeggen, probeer het eens met een andere ftp of probeer het morgen nog eens, kan zijn dat nog niet alles in orde gebracht is.

Thorens

Legacy Member
Andere FTP is uitgesloten, aangezien de hosting gelinked is aan de domeinnaam en switching voor een veel te grote rammelan zorgt, en dat het nog niet in orde is, dat betwijfel ik, want heel de oude site staat al sinds jaar en dag gehost op Belgacom... dus...

Dat is dus nét het probleem, ik zit op de FTP maar de oude site staat er niet in, en de nieuwe geraakt er niet op. Ik zit precies in een soort FTP Twilight Zone :D

Waarom hosten bij Belgacom... geez. Vreselijk duur en blijkbaar nog niets waard ook.

Rvl

Legacy Member
Misschien dat ze je tijdens de kantooruren wel snel kunnen voorthelpen dus morgen hebt ge 2 hoogtepunten. 31 december en de oplossing voor u probleem. (ofwel zijn ze morgen niet open omdat het 31 december is en dan ist enkel maar negatief omda ge nog steeds geen oplossing hebt op u probleem en da komt omda het 31 december is).

dJeez

Legacy Member
Eventueel zou het bovenstaande fenomeen verklaard kunnen worden door 't feit dat de vorige website met FrontPage online is gezet. Ik heb dat nl. ooit ook nog aan de hand gehad. Via ftp kreeg je niks te zien, via FrontPage wel, en als ik mij niet vergis (en 'k ben er toch vrij zeker van) was dat ook op Belgacom hosting.

Thorens

Legacy Member
Screw Belgacom! Alles geswitched naar Nenax, voor €20 was't op één dag gefixed en de nieuwe site staat al online. De klant belt me net, nog zelden zo een tevreden mens gehoord :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan