frye
Legacy Member
Voor de geïntegreerde proef voor school hebben we een fictief bedrijfje moeten opstarten. We zijn een computerwinkel, maar we verdiepen ons ook in geluid.
We moesten een website van het bedrijf creëren. Veel tijd kregen we niet dus verwacht niet aan een top website.
http://www.jea-on.com
Zelf vind ik:
* dat de menu-balk er slecht uitziet.
* de informatie-pagina verschuift een beetje wat ik niet kon fixen.
Let niet op de gegevens want deze zijn fictief!
Graag opbouwende kritiek. (Ben nog maar een beginner.)
We moesten een website van het bedrijf creëren. Veel tijd kregen we niet dus verwacht niet aan een top website.
http://www.jea-on.com
Zelf vind ik:
* dat de menu-balk er slecht uitziet.
* de informatie-pagina verschuift een beetje wat ik niet kon fixen.
Let niet op de gegevens want deze zijn fictief!
Graag opbouwende kritiek. (Ben nog maar een beginner.)
, zoek op internet wat op over xHTML 1.1 (