Archief - Hoeveel verdien jij met Adsense? ( $/Bezoeker/maand )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JelleMees

Legacy Member
Ik zou eens willen weten hoeveel $ webmasters verdienen per unieke bezoeker. Gelieve dus alleen maar een reactie te plaatsen indien je over de volgende informatie beschikt:
- Aantal unieke bezoekers ( 'Page Impressions' of 'Page-Views' zijn geen unzieke bezoekers )in een maand
- $/maand ( Alleen met 'Adsense' ! )

Gelieve de volgende informatie te vermelden in een reactie:

1. Aantal unieke bezoekers:
2. $ / maand:
3. Type website:
4. Onderwerp:
5. Taal website:
6. Url: ( zodat mensen adsense locaties kunnen bekijken )

Voorbeeld:
1. Aantal unieke bezoekers: 4200
2. $ / maand: 18$
3. Type Website: Blog
4. Onderwerp: Bekende Vlamingen
5. Taal website: Nederlands
6. Url: http://www.ditisslechtseenvoorbeeld.be

Ik denk dat een topic zoals deze enorm nuttig kan zijn voor honderden ( mss zelfs ) duizenden webmasters.

Stancke

Legacy Member
1. Aantal unieke bezoekers: +-100/dag gok ik
2. $ / maand: +-34$/maand
3. Type website: Blog
4. Onderwerp: Bodybuilding
5. Taal website: Nederlands
6. Url: www.bodybuildinglife.be

JelleMees

Legacy Member
Stancke zei:
1. Aantal unieke bezoekers: +-100/dag gok ik
2. $ / maand: +-34$/maand
3. Type website: Blog
4. Onderwerp: Bodybuilding
5. Taal website: Nederlands
6. Url: www.bodybuildinglife.be

Met gokken zijn we niets. En 3000 bezoekers per maand en je hebt 0 reacties op al je berichten? Ik had een blog met 50 bezoekers per dag en ik had elke dag toch wel een reactie of twee.

Heb wel een vraagje, ik zie dat je Adbrite gebruikt en dat de advertenties allesbehalve relevant zijn, verdien je daar iets mee? Of raad je Adsense aan?

Stancke

Legacy Member
JelleMees zei:
En 3000 bezoekers per maand en je hebt 0 reacties op al je berichten? Ik had een blog met 50 bezoekers per dag en ik had elke dag toch wel een reactie of twee.

Doe jij het dan als je het beter kan:ironic: Dat is echt kak-commentaar wat je geeft.

Heb wel een vraagje, ik zie dat je Adbrite gebruikt en dat de advertenties allesbehalve relevant zijn, verdien je daar iets mee? Of raad je Adsense aan?

Ja, bij AdBrite heb je meer advertentiemogelijkheden maar wil er ook geen kleurboek van maken, zit goed bij AdSense.

JelleMees

Legacy Member
Stancke zei:
Doe jij het dan als je het beter kan:ironic: Dat is echt kak-commentaar wat je geeft.

Ik wou je niet beledigen hoor. Vond het alleen raar dat je gokt op 3000 mensen met 0 reacties. Mijn excuses. In ieder geval bedankt voor je reacties ;)

Het feit alleen al dat je 35$/maand verdiend op een blog met een "niet echt populair" onderwerp zegt toch al veel. Merci.

tomh

Legacy Member
je hebt 50 lezers, of 3000 mensen die gewoon op u site komen en meteen weggaan. dus. daarom zullen zijn inkomsten ook zo laag liggen

Frado2005

Legacy Member
ik had 30 usd tot adsense besloot om dat geld weer op 0 te zetten, haha:ironic: . Sindsdien ben ik bij adbrite. Nog geen goede resultaten want site is nog niet gelaunched
btw lol @Ik denk dat een topic zoals deze enorm nuttig kan zijn voor honderden ( mss zelfs ) duizenden webmasters.

Stancke

Legacy Member
JelleMees zei:
Ik wou je niet beledigen hoor. Vond het alleen raar dat je gokt op 3000 mensen met 0 reacties. Mijn excuses. In ieder geval bedankt voor je reacties ;)

Allez, om voor de laatste keer hier nog over uit te wijden...

Vroeger, voordat ik begon met m'n blog, kwam ik ook soms eens uit op een kleine blog/site is en had ik ook zoiets van "haha, niemand leest of reageert er die blog". Nu ik het zelf doe, weet ik hoeveel tijd en moeite je erin moet steken om maar "iets" te bekomen, ik laat nu ook veel vlugger eens een berichtje achter op zulke sites. Het is leuk als je eens feedback krijgt of gewoon reactie op een site.

Ik zou ook liever iedere dag 125 reacties krijgen maar bodybuilding is al klein qua doelgroep en door in het Nederlands te beginnen verklein ik die markt alleen maar en de artikels liggen niet voor het rapen, ik moet geen site opendoen van HLN of het Nieuwsblad om iets erover te lezen. Nuja, ik doe het nog altijd voor mijn plezier (Ja, het is ook leuk om soms eens een cheque van Google te zien;)) en nu begint er toch regelmatig eens een reactie binnen te stromen. Ik heb nog tijd en de toekomstplannen (jawel) zien er goed uit, ik hoop nog voordat de blog 1 jaar bestaat tot iets groots uit te groeien.

Ik heb nog tijd:)

JelleMees

Legacy Member
Stancke zei:
Allez, om voor de laatste keer hier nog over uit te wijden...

Vroeger, voordat ik begon met m'n blog, kwam ik ook soms eens uit op een kleine blog/site is en had ik ook zoiets van "haha, niemand leest of reageert er die blog". Nu ik het zelf doe, weet ik hoeveel tijd en moeite je erin moet steken om maar "iets" te bekomen, ik laat nu ook veel vlugger eens een berichtje achter op zulke sites. Het is leuk als je eens feedback krijgt of gewoon reactie op een site.

Ik zou ook liever iedere dag 125 reacties krijgen maar bodybuilding is al klein qua doelgroep en door in het Nederlands te beginnen verklein ik die markt alleen maar en de artikels liggen niet voor het rapen, ik moet geen site opendoen van HLN of het Nieuwsblad om iets erover te lezen. Nuja, ik doe het nog altijd voor mijn plezier (Ja, het is ook leuk om soms eens een cheque van Google te zien;)) en nu begint er toch regelmatig eens een reactie binnen te stromen. Ik heb nog tijd en de toekomstplannen (jawel) zien er goed uit, ik hoop nog voordat de blog 1 jaar bestaat tot iets groots uit te groeien.

Ik heb nog tijd:)

Ik vind 30$/maand best aardig voor jouw blog. Met dat geld kan je webruimte kopen, je eigen blog opzetten en verschillende domeinen laten verwijzen naar jouw website. 30$ vind ik echt niet slecht voor jouw blog.

n00bslayer

Legacy Member
JelleMees zei:
Ik denk dat een topic zoals deze enorm nuttig kan zijn voor honderden ( mss zelfs ) duizenden webmasters.
Waarom zou dit nuttig zijn voor de webmasters waar je deze vraag aan stelt?

Nu lijkt het dat je op zoek bent naar onderwerpen om zelf (MFA?) websites rond te ontwikkelen, en vraagt aan andere webmasters om (niche-)onderwerpen inclusief inhoud én succesfactor prijs te geven.

Niets mis mee op zich, maar het "nuttige" aspect ervan ontgaat me. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan