Archief - HOSTING: Banners

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrAvenger

Legacy Member
Gegroet.

De hostingskosten (niet erg veel maar toch) van mijn homepage (geen webspace van telenet of consoorten) zou ik graag compenseren door bijvoorbeeld een banner van een of andere grote reclame site op mijn eigen site te zetten.

Het enige probleem :
Zowaar google mijn vriend is ,
vind ik veel sites die geld vragen om je EIGEN banner op HUN site te zetten. Hetgeen nu net het omgekeerde is van wat ik wil.

Kent er iemand sites die je geld geven om hun banner op jouw eigen site te zetten en onder de vorm van banner impressions uit betalen, gelieve deze links door te geven.

Dank bij voorbaat !

Zero Grav

Legacy Member
www.sitedeals.be is een forum waar je je site kan aanbieden voor banners. Maarja, ik ken sitedeals persoonlijk als een site waar alle kleine koppen komen om hun €2 uit te geven dus misschien kan je het nog beter ergens anders gaan zoeken.

MrAvenger

Legacy Member
Dank voor de link !

Ik ben zojuist hetvolgende tegengekomen :
https://www.google.com/adsense/


Is er iemand op de hoogte of je mbt adsense traffiek genererende sites mag gebruiken ?

Ik heb namelijk een account bij studiotraffic

en zou graag de hits die ik daar produceer naar
mijn eigen site lokken. Inclusief de betaalde impressions
via adsense.


Ik zoek het misschien te ver, maar alvast bedankt voor jullie reacties!

EA lover

Legacy Member
Hangt er natuurlijk vanaf over wat je site juist gaat he.
Als het nu over voetbal ofzo gaat kan je eens horen bij (auto) bedrijven, gokkantoren,...

MrAvenger

Legacy Member
Welbedankt.


Maar doet me wel fronsen.
Ik had zo de indruk dat er meer gecentraliseerde organen waren die je geld geven waarmee je hosting e.d. kunt financieren door hun banners op je eigen site te zetten.

Als het ware moet nu van deur tot deur gaan zoals voetbalclub om sponsering los te peuteren bij bedrijven die in je willen investeren.


Greetz!

WHiSPy

Legacy Member
Er zijn bedrijven zoals adlink die bannering aanbieden, maar die beginnen pas te praten als je kan bewijzen dat je nr1 bent qua unique visitors binnen je doelgroep.

svinus

Legacy Member
er zijn talloze bedrijven die doen wat jij zoekt

- google adsense
- trafficbeamer.be hebben een zetel in belgie

verder zijn er ook veel nederlandse firma's die dit aanbieden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan