/\quila
Legacy Member
Hoi,
Ik was verheugd dat ik na jaren wachten eindelijk mijn domein in quarentaine zag verschijnen, en heb dus ook direct mijn agent gevraagd om een preregister te doen.
Nu blijkt echter dat er een bedrijf mij is voorgeweest met preregister. Via dns.be stond als licentienemer het hostingbedrijf zelf. Waarschijnlijk is het dus gewoon opkoop van domeinnaam geweest.
Momenteel is het dus gekocht door www.bnamed.net . Maar deze hebben zo een schandalige prijzen (24.5€/jaar voor een .be domein) en ik vertrouw het niet zo erg (zowel www.bnamed.net en www.bim.be hebben niet erg professionele allures).
Heeft er iemand ervaring met dit bedrijfje?
Mvg
Aquila
Ik was verheugd dat ik na jaren wachten eindelijk mijn domein in quarentaine zag verschijnen, en heb dus ook direct mijn agent gevraagd om een preregister te doen.
Nu blijkt echter dat er een bedrijf mij is voorgeweest met preregister. Via dns.be stond als licentienemer het hostingbedrijf zelf. Waarschijnlijk is het dus gewoon opkoop van domeinnaam geweest.
Momenteel is het dus gekocht door www.bnamed.net . Maar deze hebben zo een schandalige prijzen (24.5€/jaar voor een .be domein) en ik vertrouw het niet zo erg (zowel www.bnamed.net en www.bim.be hebben niet erg professionele allures).
Heeft er iemand ervaring met dit bedrijfje?
Mvg
Aquila