DSK
Legacy Member
Heb reeds voor het 2e jaar een hosting pakket bij Be-Hosted.be. Eerste jaar was ik tevreden, af en toe down maar niet storend iig.
2e jaar (nu dus) hebben ze hun site vernieuwd waardoor ik (geregistreerd in hun oude site) geen toegang meer heb tot support (toch niet met mn pakket erbij).
ik had een nieuw add-on domein nodig die moest geregistreerd worden en gekoppeld aan mijn hosting. Zoals ik reeds het jaar ervoor had gedaan om een extra domein te registreren stuur ik een mail. Na diverse mails, verschillende telefoontjes (waarbij nooit wordt opgenomen) krijg ik enkel een mail terug waarom in zoveel bel. (mensen zaten te wachten op hun domein) Na 3 weken pas was het domein geregistreerd maar nog steeds niet gekoppeld aan mijn hosting. Weer diverse malen proberen bellen, gemaild e.d. Na + 1 maand was dit pas in orde :doh:
Blijkbaar moest ik het ticket systeem gebruiken op hun website (wat er vroeger niet was & waar ik dus ook nie vant op de hoogte werd gebracht). Bellen heeft geen zin want het is een eenmansbedrijfje en de vent doet nog andere dingen ook liet hij mij weten.
Dit alles kwam dan uiteindelijk toch in orde maar gisteren was er nog iets leuker:
plots waren er berichten weg uit mn shoutbox, raar maar mss heeft iemand mn paswoord. Wil een bestand van mn server halen via FTP: niet in te loggen, ga ernaar via HTTP: bestand onvindbaar, plots ook geen custom errorpage meer.
POP3 kan ik plots niet meer binnen e.d.
Blijkt dat ze zonder verwittigen, zonder melding op hun site alles hebben overgezet op een andere server. Nieuwe wachtwoorden zijn mij gemaild naar mn oude adres (van voor de registratie (+2 jaar ondertussen)) en dat is het.
Uiteindelijk aan de wachtwoorden geraakt, maar vandaag nog steeds geen toegang tot FTP, POP3,... blijkbaar zijn ge geuploade bestanden & scripts ook verdwenen.
Sterktste van al is dat nu het controlepaneel is veranderdt naar een minderwaardig alternatief voor (wat ik dus heb voor betaald) cPanel X
volgende dingen ontbreken er:
Zo is het mij nog steeds niet duidelijk hoe ik het password kan wijzigen voor Medusa (wat nu blijkbaar het beperkt controlepaneel moet worden). hoe ik een Database kan verwijderen, hoe ik mijn email-wachtwoord kan wijzigen, wat het huidige wachtwoord is voor mijn mailbox, waar ik statistieken over de domeinen kan zien (deze zullen waarschijnlijk gewoon weg zijn). Add-on domains beheren kan niet meer, FTP-accounts toevoegen/verwijderen niet te vinden, custom error pages niet beschikbaar, directories beveiligen eveneens onbeschikbaar.
Ben momenteel in onderhandeling met een andere hosting-provider hoeveel me het overzetten gaat kosten maar ik blijf zeker niet bij Be-Hosted
Na mn lang verhaal nu mijn vraag: ik heb betaald tot eind augustus, kan dit zomaar dat er plots een ander minderwaardig controlepaneel komt, bestanden weg,... Mn geld zal ik prolly wel kwijt zijn.
2e jaar (nu dus) hebben ze hun site vernieuwd waardoor ik (geregistreerd in hun oude site) geen toegang meer heb tot support (toch niet met mn pakket erbij).
ik had een nieuw add-on domein nodig die moest geregistreerd worden en gekoppeld aan mijn hosting. Zoals ik reeds het jaar ervoor had gedaan om een extra domein te registreren stuur ik een mail. Na diverse mails, verschillende telefoontjes (waarbij nooit wordt opgenomen) krijg ik enkel een mail terug waarom in zoveel bel. (mensen zaten te wachten op hun domein) Na 3 weken pas was het domein geregistreerd maar nog steeds niet gekoppeld aan mijn hosting. Weer diverse malen proberen bellen, gemaild e.d. Na + 1 maand was dit pas in orde :doh:
Blijkbaar moest ik het ticket systeem gebruiken op hun website (wat er vroeger niet was & waar ik dus ook nie vant op de hoogte werd gebracht). Bellen heeft geen zin want het is een eenmansbedrijfje en de vent doet nog andere dingen ook liet hij mij weten.
Dit alles kwam dan uiteindelijk toch in orde maar gisteren was er nog iets leuker:
plots waren er berichten weg uit mn shoutbox, raar maar mss heeft iemand mn paswoord. Wil een bestand van mn server halen via FTP: niet in te loggen, ga ernaar via HTTP: bestand onvindbaar, plots ook geen custom errorpage meer.
POP3 kan ik plots niet meer binnen e.d.
Blijkt dat ze zonder verwittigen, zonder melding op hun site alles hebben overgezet op een andere server. Nieuwe wachtwoorden zijn mij gemaild naar mn oude adres (van voor de registratie (+2 jaar ondertussen)) en dat is het.
Uiteindelijk aan de wachtwoorden geraakt, maar vandaag nog steeds geen toegang tot FTP, POP3,... blijkbaar zijn ge geuploade bestanden & scripts ook verdwenen.
Sterktste van al is dat nu het controlepaneel is veranderdt naar een minderwaardig alternatief voor (wat ik dus heb voor betaald) cPanel X
volgende dingen ontbreken er:
Zo is het mij nog steeds niet duidelijk hoe ik het password kan wijzigen voor Medusa (wat nu blijkbaar het beperkt controlepaneel moet worden). hoe ik een Database kan verwijderen, hoe ik mijn email-wachtwoord kan wijzigen, wat het huidige wachtwoord is voor mijn mailbox, waar ik statistieken over de domeinen kan zien (deze zullen waarschijnlijk gewoon weg zijn). Add-on domains beheren kan niet meer, FTP-accounts toevoegen/verwijderen niet te vinden, custom error pages niet beschikbaar, directories beveiligen eveneens onbeschikbaar.
Ben momenteel in onderhandeling met een andere hosting-provider hoeveel me het overzetten gaat kosten maar ik blijf zeker niet bij Be-Hosted
Na mn lang verhaal nu mijn vraag: ik heb betaald tot eind augustus, kan dit zomaar dat er plots een ander minderwaardig controlepaneel komt, bestanden weg,... Mn geld zal ik prolly wel kwijt zijn.

