Fergison
Legacy Member
Ik ben van plan te betalen voor een emailadres en webruimte (foto's en videos) in één pakket. Ik werk met een mac en zij bieden een .mac-account aan: 10 GB storage op een handige manier, mail-account, website-hosting, ... (http://www.apple.com/dotmac/) maar het kost €100/jaar! Wat imo wel veel geld is. zijn er geen betere alternatieven te vinden voor minder geld?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
.