Archief - HOSTING: Pixelhosting.net

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

acegamer123

Legacy Member
Hey,

Heeft er hier mss iemand toevallig webspace gekocht, bij www.pixelhosting.net ??
Ik heb een vraag, is dat bij jullie (die gene die er dus space heeft :p )
ook geregeld dat je site niet bereikbaar is?

Bij mij valt ie heel af en toe wel eens uit, maar de laaste weken is het echt niet meer mooi, gisteren was ie zelfs bijna heel da dag onbereikbaar!

Heb dan al een paar keer gemaild maar ik krijg maar geen antwoord?!

En als mijn site het niet doet, dan doet meestal die van pixelhosting.net het ook niet... Wnr ik dan naar beide ping, vindt ie meesal geen adres.
Heel af en toe kan ie er naar pingen, en dan ligt deze enorm hoog gem. 136 en op trage verbinding tege de 230 !!

Gewoonweg schandalig! Vindt ik dat...

Anyway, iemand enig idee waar het probleem kan liggen.

Alvast bedankt.

Rvl

Legacy Member
Da is gewoon downtime van de server: kan door uitvallen van de server zijn of als ze aan de server zijn aan het werken. Als dit al lang zo is heb je gewoon te maken met een slechte hostingprovider en hier kan je niets aan doen buiten van webhost te veranderen.
Uptime Guarantee: 99.98%
Hun website zegt daar wel iets anders over:), als deze downtime al lange tijd zo is en frequent zouden ze aan "valse marketing" doen en dat is volgens mij toch strafbaar maar dit is relatief.

acegamer123

Legacy Member
:) dat was ik al van plan, ah en ik heb daar dan nog 8 maanden te gaan.
Als ik nu direct opstap is dat wel dikke winst, gvd...

iemand betrouwbare hosting?
alles moet zowat unlimited zijn, min 1500 mb aan space en min 60 gb transfer.
en liefst met een cpanel waarin fantastico in zit.

Thx.

acegamer123

Legacy Member
Hier ben ik nog eens, blijkbaar was er dos aanval op de de server geweest, deze hebben ze dan een WEEK liggen patchen en beveilingen enzow,...

oké alles ging die week nadien supergoed.
Nu blijkt dat op de server waar onze site staat, grote sites niet echt aankan.
En dat ze dan niet bereikbaar zijn ect.
m.a.w. die zever begon weer.

Dan kreeg ik een paar dagen daarop dat ze onze site naar een andere server gingen zetten, zo ergens in dat weekend. Oké super, maar nu zijn we al een week verder en ie staat nog steeds op die oude.
Met gevolg als bv, partners van mij eens een keer wouden linken voor de 1ste keer ja, na een x aantal bezoekers kon ie het al niet meer trekken, gevolg alles ging supertraag of was gewoon weeral niet bereikbaar.

Maar nu kreeg ik overlaatst deze mail,

Beste,

Wij hebben de transfer moeten uitstellen omwille van de grootte van de website. Een account zoals xxxx overzetten is een zeer CPU intensief process voor zovel de bron als de doel server. Wij zullen u inlichten van zodra de account verplaatst is, zodat u de nameservers kan aanpassen.
"

Volgens en een paar andere is dat gewoon geen zin hebben omdat nu te doen, oke ik kan ze wrs niet verplichten omdat direct tedoen.
Maar als dat nog langt duurt, eis ik myn geld terug wnt inprincipe hebben ZIJ contract breuk opgelopen, stel dat ze een uptime hebben 99.9% dan mogen zij maar 9 uur in totaal over een heel jaar niet bereikbaar zijn. En bij mij weten gaan wij er met gemak over.
Zo kregen we daarvoor al een gratis maand, bij een contract verlengen, yeah right? Wil myn geld terug en daarmee basta.

Dus voor die gene die naar hosting aan het zoeken zijn?
Pixelhosting.net raad ik jullie niet echt aan, constant niet bereikbaar.
De service was daarentegen in het begin, enorm goed, stuurde je een mailtje dan had je wrs de volgende dag al een antwoord, nu moet je al enkele dagen w8en voor je iets krijgt. Zelfs als staat je mail aangevinkt op SuperDringed!

Ik zal u Servage.net aan raden, dat is betrouwbare hosting enorm goedkoop,
en ze werken met een eigensysteem, vandaar hungoedkope prijs kaartje voor 25gb aan space en 510 gb traffic en let op elke maand krijg je wel een gratis cadeau bv nogeens 2gb bij traffic of space bij :p
en vooral zij zijn snel!!

Grtz

Nijntje

Legacy Member
Dat heb je nu eenmaal met cheapo hosts.
Die servage stelt ook niet erg veel voor.
Doe maar eens een tracert.

Snap niet waarom iedereen altijd kijkt naar dergelijke hosts.

25 Gb webspace en 500 Gb traffic....
Gebruik je dat OOIT?
Dat zijn allemaal hosts die werken met overselling.
Neem voor dat geld liever een kwalitatieve hosts, dan moet je tenminste niet om de 2 dagen komen klagen op een forum dat je budgethost weer eens down is :)

acegamer123

Legacy Member
die space mss niet direct, maar die traffic zeker envast.
Zeker als ik bv elke dag nu een filmke moest posten!
nu moet ik nog beetje zien wnr ik een filmke post, meestal zo de laaste dagen van de maand, anders zit ik direct over die verdomde 60gb van nu :)
qua space zal 2gb normaal wel volstaan. Ale voor onze site dan wel !

@ Nijntje ->Komen klagen ?
Nee ik kom ff andere webmaster verwittigen als ze naar space opzoek zijn, dat deze van pixelhosting niet echt degenlijk is.
Servage mag jij denken wat je wilt, eens je weet hoe zij hun hosting draaien zal je ook zegen van, damn beestig goed, zoals ik al vermelde zij hebben een eigen uniek systeem van daar deze hoge opties tegen een lage prijs. ;)

Nijntje

Legacy Member
"Powerfull Clustered Servers
(Intel DUAL XEON Processors, SCSI Hard Drives, 12 GB Ram etc.)"

Dual Xeon server met SCSI Raid setup en 12 Gb ram = +5000 Euro, met gemak
Rendeert niet als elke klant dat vol zou stampen.
Het overselling principe is simpel: 95% van de klanten zullen toch geen 25.000 Mb en 500 Gb traffic verbruiken.
Degene die het wel doen, worden gecompenseerd door degene die het niet doen.
Wanneer er echter enkelingen toch stevig beginnen te leechen en met warez toestanden beginnen zal het rap gedaan zijn met feesten. Dergelijke strategieën werken niet

Stel, 3 klanten die 25 Gb space gebruiken:
25 Gb x 3 = 75 Gb
Mainstream SCSI schijven zijn 73 Gb.
3 klanten / server van +5000 euro?
excl. dan de housing en traffiek kosten?
Zoiets rendeert niet wanneer het effectief gebruikt wordt.

acegamer123

Legacy Member
@nijntje,

welke host provider stel jij dan voor?
(die deze optie aanbiedt, min. 1gb space en 60gb traffic)
anders ben ik er niet veel mee...
thx

Nijntje

Legacy Member
Acegamer, je zal wel die capaciteit kunnen gebruiken van Servage.net.
Ik wil enkel zeggen, verwacht er geen topkwaliteit van.
Service kunnen ze best geven maar door overselling bestaat dat je snel een verlieslatend bedrijf kan worden.
Los daarvan, welke hostingprovider?
Wanneer je al spreekt van 60 Gb per maand, dat zijn al serieuze pakketjes voor shared hosting. Ga je niet onmiddellijk vinden bij de meer serieuze hosts (toch niet voor prijzen onder de 400 / jaar )

acegamer123

Legacy Member
mja, alvast bedankt

60 gb ja als je bv een filmke post op je eingen server en dat is pakt +- 6 mb groot en die dag kijkt 3000 man dat dan is dat na 2dage al een traffiek van 36gb. Vandaar dat ik zo moet letten wnr ik een filmke post op mijn eigen server :p
Maar anyway bedankt voor je reacties ;)

Rvl

Legacy Member
wa is u site dan misschien als gij 3000 mense hebt die per dag e filmke kome bekijke?
/me is nieuwsgierig

acegamer123

Legacy Member
probleem is opgelost, er waren enkele sites waaronder de onze die op bepaalde tijdstippen een piek kregen van bezoekers en dan kon die server ofzoeits niet volgen bijgevolg onbereikbaar, nu worden die 3 sites verspreid over verschillende servers, en tot hiertoe heb ik nog geen down geweten, top!

Disa

Legacy Member
Rvl zei:
wa is u site dan misschien als gij 3000 mense hebt die per dag e filmke kome bekijke?
/me is nieuwsgierig


Kben eigenlijk ook wel een beetje nieuwsgierig geraakt ^^ pm je site ofzo?

D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan