Gladz0r
Legacy Member
Ik ben ICT-coördinator van een school en heb het volgende probleem.
Omniwize (http://www.omniwize.net) is een online systeem voor scholen dat de prestaties van leerlingen volgt. In omniwize is de mogelijkheid om HTML in te voeren in een "post" van een verslag van een leerling.
Omdat leerkrachten in het algemeen geen kennis hebben van HTML en ze toch allemaal het zelfde formulier in de zelfde layout zouden moeten posten heb ik volgend idee.
Ik weet niet of dit mogelijk is en hoe je dit zou moeten doen. Dus hoop ik dat iemand mij hier kan helpen.
Ik maak een website aan met een formulier dat de leerkrachten moeten invullen. Wanneer ze dit hebben ingevuld en op een knop duwen komt de HTML code tevoorschijn met een knopje erlangs kopiëren. Vervolgens plakken ze dit in omniwize en heeft iedereen dezelfde layout.
Kent er iemand een programma, of een reeds bestaand formulier dat dit kan bereiken?
Alvast bedankt!
Omniwize (http://www.omniwize.net) is een online systeem voor scholen dat de prestaties van leerlingen volgt. In omniwize is de mogelijkheid om HTML in te voeren in een "post" van een verslag van een leerling.
Omdat leerkrachten in het algemeen geen kennis hebben van HTML en ze toch allemaal het zelfde formulier in de zelfde layout zouden moeten posten heb ik volgend idee.
Ik weet niet of dit mogelijk is en hoe je dit zou moeten doen. Dus hoop ik dat iemand mij hier kan helpen.
Ik maak een website aan met een formulier dat de leerkrachten moeten invullen. Wanneer ze dit hebben ingevuld en op een knop duwen komt de HTML code tevoorschijn met een knopje erlangs kopiëren. Vervolgens plakken ze dit in omniwize en heeft iedereen dezelfde layout.
Kent er iemand een programma, of een reeds bestaand formulier dat dit kan bereiken?
Alvast bedankt!
