Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn excuses,ru`orez zei:gelieve geen vierkante haakjes rond u prefix te gebruiken, maar zoals anderen hem gebruiken... Hij zal ni meer opvallen.
<script type="text/javascript">
function changeframes(url1, url2){
parent.document.getElementById("iframe1").src=url1
parent.document.getElementById("iframe2").src=url2
}
</script>
<a href="#" onClick="changeframes('http://www.url1.be', 'http://www.url2.be')">klik</a>
dêsh' zei:Zoiets als dit?
Code:<script type="text/javascript"> function changeframes(url1, url2){ parent.document.getElementById("iframe1").src=url1 parent.document.getElementById("iframe2").src=url2 } </script>Code:<a href="#" onClick="changeframes('http://www.url1.be', 'http://www.url2.be')">klik</a>
iframe1 & iframe2 zijn de ID's van uw frames
Maar wat als de frames zich niet mooi boven elkaar bevindenRpR zei:Gaat ook gewoon door de boven en middenste te vervangen door een aparte frame pagina en is beter doordat je niet van javascript afhangt.

<script type="text/javascript">
function changeframes(a, b){
parent.document.getElementById("links").src=a
parent.document.getElementById("rechts").src=b
}
</script>
<a href="#" onClick="changeframes('menu_register.html', 'register_a-k.html')">REGISTER</a>
flink e!!! En het marcheert!!! Dank u allemaal voor u medewerking, ik ben een moeilijke patiënt, I know.
Dat is omdat je de site opent vanop je computer zelf, omdat er een javascript instaat gaat hij vragen of je dat werkelijk wilt openen. Op ineternet zelf gaat die balk niet meer komen (probeer maar eens te uploaden en te testen), het zou ook zeer stom zijn aangezien er veel sites gebruik maken van javascript.dobber_1987 zei:Ok ik heb zelf opgezocht wa header is enzoflink e!!! En het marcheert!!! Dank u allemaal voor u medewerking, ik ben een moeilijke patiënt, I know.
Nog 1 vraagje. Ik gebruik Internet Explorer en heb winXP. Als ik dan mijn "site" open dan komt er zo bovenaan (omdat mijn "firewall" opstaat): Om de beveiliging van uw computer te...blabla. De inhoud is dus geblokkeerd. Ik kan zo erop klikken (op die balk) en dan kan ik dat toestaan enzo, maja, dat vinden de mensen waarschijnlijk wel niet leuk en dat schrikt mss af...kan ik dat weg doen?![]()