gtech
Legacy Member
Ik ben mompenteel bezig met een site voor de clan die we aan het starten zijn. Maar er is een probleem met de crolbalk van de iframe. Ik wil geen scrolbalk onderaan. Kan iemand helpen om die weg te halen?
(In firefox is hij wel weg)
http://gatspoeters.wdvangucht.be/site/index.html
Mvg G-Tech
(In firefox is hij wel weg)
http://gatspoeters.wdvangucht.be/site/index.html
Mvg G-Tech